Agenda

09:00-11:00

  • Nowe otwarcie w handlu – wpływ regulacji na kształt branży

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Fundamentalne wyzwania dla sektora handlu detalicznego na najbliższe lata
    • Wpływ podatku handlowego na kondycję sektora
    • Handel głównym beneficjentem programu 500+?
    • Od deflacji do inflacji – czy sieci wybrną z pułapki wojny cenowo-promocyjnej?
    • Wyzwania rynku pracy: presja płacowa, brak kadr, wady szkolnictwa zawodowego
    • Niedziela handlowa: branża odpowiada na potrzeby klientów

11:30-13:00

  • Wydajny łańcuch dostaw – między sprawdzoną strategią a innowacją

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Rynek usług dystrybucyjnych w ruchu
    • Presja dystrybucji wielokanałowej – czas na nowy model współpracy
    • Technologia kluczowym elementem przewagi
    • Ograniczanie strat w łańcuchu dostaw i optymalizacja procesów
    • Nowi konkurenci, nowy układ sił
  • Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Od konsumenta nielojalnego przez smart shoppera do świadomego nabywcy zdrowej żywności
    • Handel detaliczny uczy jak gotować – umiejętne łączenie konceptu handlowego i kulinarnego
    • Niszowy konsument rozpycha się na rynku: oferta dla wegan, alergików, bezglutenowców
    • Jak wykorzystać modę na „polskość”?
    • Polskie produkty na półkach handlowych gigantów – lokalni producenci mają swoje „5 minut\"
    • Świadomy konsument: między przywiązaniem do tradycji a poszukiwaniem międzynarodowych inspiracji
  • Innowacje na start – prezentacje innowatorów i start-upów przed Forum Ekspertów

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Prezentacja 10 innowacyjnych firm i produktów zgłoszonych w ramach konkursu Dobry Produkt oraz wybranych przez redakcję serwisów portalspozywczy.pl oraz dlahandlu.pl
    • Ocena Forum Ekspertów: szefów koncernów spożywczych i dyrektorów zakupów w sieciach handlowych
    • Debata podsumowująca potencjał zaprezentowanych firm oraz produktów oraz ocena potencjału innowacyjnych produktów i start-upów na rynku

13:30-15:00

  • Digitalizacja handlu – e-commerce, omnichannel, mobilność

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • E-commerce odpowiada na kluczowe potrzeby klienta mobilnego
    • Komunikacja z konsumentem w czasach omnichannel
    • Na jakie innowacje gotowy jest polski konsument?
    • Smartfon w centrum procesu zakupowego współczesnego klienta
    • Logistyka. Towar „tu i teraz\" a satysfakcja klienta
    • Dane osobowe – między ochroną prywatności a personalizacją oferty
  • Czy rynek dystrybucji uratuje małe sklepy?

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Integracja i specjalizacja szansą dla hurtu
    • Ekspansja sklepów franczyzowych motorem dla rynku dystrybucji
    • Rozwój hurtowni cash&carry na potrzeby nowych rynków
    • Co ma do zaoferowania nowoczesny dystrybutor?
    • Aktywna współpraca hurtowników z detalistami
  • Rynek HoReCa – perspektywiczny kanał zbytu dla producentów żywności

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Polak w restauracji – perspektywy rozwoju rynku HoReCa w Polsce
    • Nie każdy może być dostawcą. Wymagania dużych sieci gastronomicznych
    • Żywność widziana oczami szefów kuchni – jak sprzedać produkt do HoReCa
    • Liczy się czas – logistyka w sektorze HoReCa
    • Zrobić biznes na gastronomii. Case study