
Anna Sambor
wiceprezes zarządu
Bakalland SA
Dyrektor Marketingu Grupy Bakalland S.A., z firmą związana od 2013 roku.
Funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Bakalland SA, do której należy 9 marek oraz 10 odrębnych kategorii produktowych, pełni od września 2013 roku. Przed dołączeniem do Grupy Bakalland doświadczenie zdobyła pracując przez blisko 14 lat w międzynarodowym koncernie FMCG Unilever Polska piastując funkcję m.in. Category Marketing Managera. Pracowała również w polskich firmach – Bakoma jako Marketing Manager oraz Agros Nova pełniąc funkcję Brand Managera.
Jest autorką wielu innowacji, przyczyniających się do wzmacniania pozycji rynkowej marek, za które odpowiada.
Absolwentka Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach.
Bierze udział w sesjach:
-
Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIRynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods
- Moda na gotowanie i zdrowe odżywianie zmienia rynek FMCG
- Odpowiedź producentów na trendy prozdrowotne: zmiana składu, opakowań, komunikacji
- Potencjał rynku żywności ekologicznej w Polce
- Nowe nisze – żywność funkcjonalna, dla sportowców, dla alergików – podbijają masowy rynek
- Superfoods – „nadżywność” czy skuteczny marketing?