Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Artur Gajewski

Artur Gajewski

CMO, R&D, Quality Director, Shareholder, Foodwell Sp. z o.o.

Bierze udział w sesjach:

  • Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu

    • Kucharze i celebryci – jak znana twarz wpływa na postrzeganie produktu
    • Bloger kulinarny znaczy więcej niż puchary – siła opinii
    • Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem. Sztuka budowania relacji w social media
    • Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
    • Tworzenie legendy zamiast marki, pozyskiwanie fanów w miejsce klientów

    Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu

POWRÓT