Damian Rybak
dyrektor Marki Pizza Hut Dine in/ Amrest Holding
Damian Rybak związany jest z AmRest od 1998 roku, odkąd rozpoczął pracę w szczecińskiej restauracji Pizza Hut. Następnie z kierownika restauracji awansował na stanowisko kierownika regionalnego i kierownika dystryktu, odpowiadając za otwarcia nowych restauracji, poprawę wyników operacyjnych i rozwój swoich managerów.
Chęć dalszego pogłębiania wiedzy skłoniła go jednak do wyjazdu do Stanów Zjednoczonych – tam związał się z marką Applebee’s. Praca na tak wymagającym, ale i znakomicie rozwijającym się rynku zaowocowała imponującym doświadczeniem. Po powrocie, w 2011 we współpracy z Yum wspierał rozwój projektu ACDR czyli Affordable Casual Dining Restaurant. Wraz z początkiem 2012 roku Damian Rybak objął stanowisko Prezydenta Marki Pizza Hut, odpowiadając m.in. za stworzenie i implementację strategii rozwoju sieci w Polsce i Rosji. Od 2017 roku pełni funkcję Dyrektora Marki Pizza Hut DINE IN.
Bierze udział w sesjach:
-
Branża HoReCa - atrakcyjny partner dla producentów FMCG
- Branża HoReCa rośnie w siłę, bo polscy klienci są zamożniejsi
- Dostawcy FMCG szukają nowych rynków – HoReCa może być jednym z nich
- Sukces dostawcy dzięki ścisłej współpracy z operatorem sieci gastronomicznej
- Lokalny dostawca – duży odbiorca HoReCa – problem z dopasowaniem skali biznesów
- Liczy się czas – logistyka w sektorze HoReCa
- Gastronomia niejedno ma imię – różni klienci, różne koncepty
Branża HoReCa - atrakcyjny partner dla producentów FMCG
- Dorota Cacek - wiceprezes zarządu, Sfinks Polska SA
- Krzysztof Cybruch - twórca Targu Śniadaniowego i Targu Rybnego, szef komercjalizacji Hali Gwardii, wspólnik FoodHall Poland
- Krzysztof Janiszewski - restaurator, Senses Restaurant
- Stanisław Magdij - dyrektor operacyjny, QLT Restaurant & Bar
- Damian Rybak - dyrektor Marki Pizza Hut Dine in/ Amrest Holding
- Marcin Suski - manager ds. franczyzy, Krowarzywa
- Anna Wrona - dziennikarz, portalspozywczy.pl