Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Edyta Dembińska

Edyta Dembińska

manager marki własnej

Piotr i Paweł SA

Posiada blisko 20 letnie doświadczenie w handlu detalicznym. Pracowała w sieciach Selgros i Intermarche, gdzie przez kilka lat zarządzała kategoriami świeżymi  tym również markami własnymi. Od ponad 2 lat odpowiada za markę własną w sieci Piotr i Paweł. Współpracuje również z GHPL Plus przy wdrażaniu na rynek produktów marki Lubię dostępnych w takich sieciach jak: Piotr i Paweł, Topaz, Spar i Bać-Pol.

 

 

Bierze udział w sesjach:

  • Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców

    • Strategia rozwijania marek własnych zintegrowana ze strategią sieci
    • Wizerunkowy majstersztyk – jakie zadania stoją przed produktami marki własnej
    • Marka sieci gwarantem jakości private labels
    • Marka własna odpowiada na trendy: prozdrowotny, convenience, premium
    • Krótka półka – jak pogodzić interesy sieci i producentów brandów

    Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców

  • Opakowanie tworzy produkt – formy komunikacji i budowania relacji z konsumentami

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Opakowanie tworzy produkt – formy komunikacji i budowania relacji z konsumentami

    • Trendy na rynku opakowań: innowacyjne materiały, personalizowane treści, ekologia i convenience
    • Opakowanie jako obietnica jakości i wartości marki
    • Etykieta – od informacji do promocji
    • Rynek produktów premium szuka najlepszego surowca i designu
    • Regulacje prawne: znak towarowy, wzór przemysłowy, patent

    Opakowanie tworzy produkt – formy komunikacji i budowania relacji z konsumentami

POWRÓT