Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Edyta Kochlewska

Edyta Kochlewska

redaktor naczelna

magazyn Rynek Spożywczy

Bierze udział w sesjach:

  • Sesja inauguracyjna

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Sesja inauguracyjna

    Rewolucja w branży spożywczej pod dyktando nowej ekonomii: trendy, innowacje, wyzwania

    • Gra według zasad nowej ekonomii: innowacyjne modele biznesowe, digitalizacja, siła głosu klientów
    • Firmy spożywcze u progu kluczowych decyzji – kierunki dalszego rozwoju
    • Polski przemysł spożywczy – technologicznie nowoczesny i przygotowany do zmian
    • Kalejdoskop trendów. Jakich produktów oczekuje polski konsument a jakich zagraniczny odbiorca?
    • Wyzwania zdigitalizowanego świata: świadomy konsument, komunikacja non stop, future food

    Sesja inauguracyjna

  • Handel wrażliwy na regulacje? Krajowe rozwiązania prawne a perspektywy branży

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Handel wrażliwy na regulacje? Krajowe rozwiązania prawne a perspektywy branży

    • KE z pomocą sieciom handlowym – rynek bez podatku handlowego. Co dalej?
    • Możliwe konsekwencje ograniczenia handlu w niedziele
    • Ustawa o przeciwdziałaniu przewadze kontraktowej – nowe zasady współpracy detalistów i dostawców?
    • Sprzedaż alkoholu, płatne foliówki, przewijaki, leki OTC – co jeszcze można uregulować?
    • Wpływ nowych propozycji prawnych na kondycję branży, konkurencję i konsolidację
    • Rynek pracy – braki kadrowe, presja płacowa, nowe sposoby motywacji

    Handel wrażliwy na regulacje? Krajowe rozwiązania prawne a perspektywy branży

  • Opakowanie tworzy produkt – formy komunikacji i budowania relacji z konsumentami

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Opakowanie tworzy produkt – formy komunikacji i budowania relacji z konsumentami

    • Trendy na rynku opakowań: innowacyjne materiały, personalizowane treści, ekologia i convenience
    • Opakowanie jako obietnica jakości i wartości marki
    • Etykieta – od informacji do promocji
    • Rynek produktów premium szuka najlepszego surowca i designu
    • Regulacje prawne: znak towarowy, wzór przemysłowy, patent

    Opakowanie tworzy produkt – formy komunikacji i budowania relacji z konsumentami

POWRÓT