Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Krzysztof Cybruch

Krzysztof Cybruch

twórca Targu Śniadaniowego i Targu Rybnego, szef komercjalizacji Hali Gwardii, wspólnik FoodHall Poland

Gdańszczanin w Warszawie. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego oraz Uniwersytetu Gdańskiego. Trener i medalista mistrzostw polski w lekkiej atletyce. Finalista międzynarodowego maratonu kreatywności internetowej we Francji.
Niegdyś odpowiedzialny za budowanie sieci sprzedażowych. Przez następne lata związany z branżą marketingu i reklamy.
Założyciel Targu Śniadaniowego, Targu Rybnego, odpowiedzialny za Bazar Koszyki, ostatnio także szef komercjalizacji Hali Gwardii.

Bierze udział w sesjach:

  • Start-upy w branży spożywczej i handlowej - możliwości i bariery rozwoju

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Start-upy w branży spożywczej i handlowej - możliwości i bariery rozwoju

    • Start-upy napędzają rozwój branży FMCG i popularyzują niszowe kategorie – przegląd ciekawych pomysłów na biznes
    • Start-upy w kręgu zainteresowań rynkowych liderów – możliwości wspólnego rozwoju
    • Formy wsparcia rozwoju start-upów w Polsce: instytucje, platformy aukcyjne, dotacje
    • Polskie start-upy podbijają świat – case study
    • Grzechy debiutantów na rynku FMCG – jak zbudować biznes na lata?

    Start-upy w branży spożywczej i handlowej - możliwości i bariery rozwoju

  • Branża HoReCa - atrakcyjny partner dla producentów FMCG

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Branża HoReCa - atrakcyjny partner dla producentów FMCG

    • Branża HoReCa rośnie w siłę, bo polscy klienci są zamożniejsi
    • Dostawcy FMCG szukają nowych rynków – HoReCa może być jednym z nich
    • Sukces dostawcy dzięki ścisłej współpracy z operatorem sieci gastronomicznej
    • Lokalny dostawca – duży odbiorca HoReCa – problem z dopasowaniem skali biznesów
    • Liczy się czas – logistyka w sektorze HoReCa
    • Gastronomia niejedno ma imię – różni klienci, różne koncepty

    Branża HoReCa - atrakcyjny partner dla producentów FMCG

POWRÓT