
Łukasz Bielewicz
Business Development Manager
GfK Polonia
Łukasz Bielewicz – socjolog z ponad 15 letnim doświadczeniem w badaniach rynkowych, członek PTBRiO. Obecnie w GfK, gdzie wspiera marki Klientów w podejmowaniu kluczowych decyzji marketingowych. Wcześniej – szef zespołu badawczego w Millward Brown, i badacz w Pentorze. Przez 2 lata budował marki Plusa (Polkomtela) jako członek zespołu badawczego.
Bierze udział w sesjach:
-
Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów
- Tu i teraz – odpowiedzialnie, ekologicznie, ekonomicznie
- Niszowe czy globalne – czy młodzi konsumenci wiedzą, czego chcą?
- On the go i convenenice, czyli co millenialsi lubią najbardziej
- Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe
- Customer experience głównym obszarem konkurencyjności – zmonetyzować wartość dodaną
- Amazon i Uber redefiniują doświadczenia i oczekiwania klientów