Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Łukasz Bielewicz

Łukasz Bielewicz

Business Development Manager

GfK Polonia

Łukasz Bielewicz – socjolog z ponad 15 letnim doświadczeniem w badaniach rynkowych, członek PTBRiO. Obecnie w GfK, gdzie wspiera marki Klientów w podejmowaniu kluczowych decyzji marketingowych. Wcześniej – szef zespołu badawczego w Millward Brown, i badacz w Pentorze. Przez 2 lata budował marki Plusa (Polkomtela) jako członek zespołu badawczego.

 

Bierze udział w sesjach:

  • Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów

    • Tu i teraz – odpowiedzialnie, ekologicznie, ekonomicznie
    • Niszowe czy globalne – czy młodzi konsumenci wiedzą, czego chcą?
    • On the go i convenenice, czyli co millenialsi lubią najbardziej
    • Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe
    • Customer experience głównym obszarem konkurencyjności – zmonetyzować wartość dodaną
    • Amazon i Uber redefiniują doświadczenia i oczekiwania klientów

    Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów

POWRÓT