Michał Gontarz
dyrektor zakupów
Jeronimo Martins Polska SA
Michał Gontarz, Dyrektor Zakupów odpowiedzialny za ofertę produktów spożywczych marki własnej sieci Biedronka od czerwca 2016 r. Związany z firmą Jeronimo Martins Polska od 10 lat. Ukończył Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Kellogg School of Management w Stanach Zjednoczonych.
Bierze udział w sesjach:
-
Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIHandel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców
- Strategia rozwijania marek własnych zintegrowana ze strategią sieci
- Wizerunkowy majstersztyk – jakie zadania stoją przed produktami marki własnej
- Marka sieci gwarantem jakości private labels
- Marka własna odpowiada na trendy: prozdrowotny, convenience, premium
- Krótka półka – jak pogodzić interesy sieci i producentów brandów
Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców
- Maciej Bartmiński - prezes, współwłaściciel, Market Side Sp. z o.o.
- Grzegorz Cielecki - dyrektor zarządzający, Grupa VIRTU
- Edyta Dembińska - manager marki własnej, Piotr i Paweł SA
- Przemysław Gaszewski - dyrektor handlowy, Polska Grupa Supermarketów
- Krzysztof Gawrysiuk - krajowy kierownik sprzedaży, Kotaniec Sp. z o.o. sp. k.
- Michał Gontarz - dyrektor zakupów, Jeronimo Martins Polska SA
- Sylwia Olechno - dyrektor generalna, Grupa Chorten
- Mikołaj Piaskowski - Counsel,radca prawny, Baker McKenzie