Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Michał Gontarz

Michał Gontarz

dyrektor zakupów

Jeronimo Martins Polska SA

Michał Gontarz, Dyrektor Zakupów odpowiedzialny za ofertę produktów spożywczych marki własnej sieci Biedronka od czerwca 2016 r. Związany z firmą Jeronimo Martins Polska od 10 lat. Ukończył Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Kellogg School of Management w Stanach Zjednoczonych. 

Bierze udział w sesjach:

  • Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców

    • Strategia rozwijania marek własnych zintegrowana ze strategią sieci
    • Wizerunkowy majstersztyk – jakie zadania stoją przed produktami marki własnej
    • Marka sieci gwarantem jakości private labels
    • Marka własna odpowiada na trendy: prozdrowotny, convenience, premium
    • Krótka półka – jak pogodzić interesy sieci i producentów brandów

    Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców

POWRÓT