Mikołaj Piaskowski
Counsel,radca prawny
Baker McKenzie
Kieruje Praktyką Prawa Ochrony Konkurencji i Konsumentów w warszawskim biurze Baker McKenzie. Od kilkunastu lat specjalizuje się w prawie antymonopolowym, kontroli koncentracji i prawie konsumenckim. Reprezentuje klientów w postępowaniach przed Prezesem UOKiK, SOKiK, SA i SN oraz Komisją Europejską. Doradza klientom z sektorów Retail i FMCG we wszelkich aspektach prowadzonej przez nich działalności. Często występuje w ważnych dla tych sektorów wydarzeniach będąc prelegentem czy moderatorem dyskusji biznesowych i prawnych.
Mikołaj Piaskowski jest rekomendowany przez Global Competition Review jako jeden z czołowych ekspertów prawa konkurencji w Polsce a praktyka przez niego kierowana jest wyróżniana przez Legal 500 i Chambers.
Bierze udział w sesjach:
-
Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIHandel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców
- Strategia rozwijania marek własnych zintegrowana ze strategią sieci
- Wizerunkowy majstersztyk – jakie zadania stoją przed produktami marki własnej
- Marka sieci gwarantem jakości private labels
- Marka własna odpowiada na trendy: prozdrowotny, convenience, premium
- Krótka półka – jak pogodzić interesy sieci i producentów brandów
Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców
- Maciej Bartmiński - prezes, współwłaściciel, Market Side Sp. z o.o.
- Grzegorz Cielecki - dyrektor zarządzający, Grupa VIRTU
- Edyta Dembińska - manager marki własnej, Piotr i Paweł SA
- Przemysław Gaszewski - dyrektor handlowy, Polska Grupa Supermarketów
- Krzysztof Gawrysiuk - krajowy kierownik sprzedaży, Kotaniec Sp. z o.o. sp. k.
- Michał Gontarz - dyrektor zakupów, Jeronimo Martins Polska SA
- Sylwia Olechno - dyrektor generalna, Grupa Chorten
- Mikołaj Piaskowski - Counsel,radca prawny, Baker McKenzie