Paulina Piwowarek
redaktor prowadząca PortalSpozywczy.pl
Bierze udział w sesjach:
-
Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIRynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods
- Moda na gotowanie i zdrowe odżywianie zmienia rynek FMCG
- Odpowiedź producentów na trendy prozdrowotne: zmiana składu, opakowań, komunikacji
- Potencjał rynku żywności ekologicznej w Polce
- Nowe nisze – żywność funkcjonalna, dla sportowców, dla alergików – podbijają masowy rynek
- Superfoods – „nadżywność” czy skuteczny marketing?
Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods
- Edward Bajko - prezes zarządu, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek
- Magdalena Brzózka - redaktor prowadząca, portalspozywczy.pl, horecatrends.pl
- Wojciech Dąbrowski - prezes zarządu, EDPOL Food & Innovation Sp. z o.o.
- Agnieszka Górnicka - prezes zarządu, Inquiry Sp. z o.o.
- Natalia Hatalska - założycielka, Infuture Hatalska Foresight Institute
- Mateusz Kowalewski - prezes, HORTIMEX PLUS Sp. z o.o. Sp. K.
- Maciej Mikołajczak - prezes, Chias Brothers Europe
- Paulina Piwowarek - redaktor prowadząca PortalSpozywczy.pl
- Anna Sambor - wiceprezes zarządu, Bakalland SA
- Aleksandra Wędrychowska-Karpińska - radca prawny, partner, współzarządzająca praktyką prawa własności intelektualnej & TMT , kancelaria WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr
-
Start-upy w branży spożywczej i handlowej - możliwości i bariery rozwoju
- Start-upy napędzają rozwój branży FMCG i popularyzują niszowe kategorie – przegląd ciekawych pomysłów na biznes
- Start-upy w kręgu zainteresowań rynkowych liderów – możliwości wspólnego rozwoju
- Formy wsparcia rozwoju start-upów w Polsce: instytucje, platformy aukcyjne, dotacje
- Polskie start-upy podbijają świat – case study
- Grzechy debiutantów na rynku FMCG – jak zbudować biznes na lata?
Start-upy w branży spożywczej i handlowej - możliwości i bariery rozwoju
- Magdalena Brzózka - redaktor prowadząca, portalspozywczy.pl, horecatrends.pl
- Krzysztof Cybruch - twórca Targu Śniadaniowego i Targu Rybnego, szef komercjalizacji Hali Gwardii, wspólnik FoodHall Poland
- Michał Czerwiński - członek zarządu, Purella Food
- Iwona Kasica - prezes zarządu, Me gusto
- Marian Owerko - współzałożyciel, przewodniczący rady nadzorczej, Bakalland SA
- Paulina Piwowarek - redaktor prowadząca PortalSpozywczy.pl
- Michał Roczek - prezes zarządu, Bio Naura Sp. z o.o.
- Jacek Sadowski - prezes, DEMO Effective Launchinhg
-
Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCINowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu
- Kucharze i celebryci – jak znana twarz wpływa na postrzeganie produktu
- Bloger kulinarny znaczy więcej niż puchary – siła opinii
- Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem. Sztuka budowania relacji w social media
- Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
- Tworzenie legendy zamiast marki, pozyskiwanie fanów w miejsce klientów
Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu
- Jakub Bierzyński - założyciel, CEO, OMD
- Magdalena Brzózka - redaktor prowadząca, portalspozywczy.pl, horecatrends.pl
- Artur Gajewski - CMO, R&D, Quality Director, Shareholder, Foodwell Sp. z o.o.
- Jakub Kołodziej - członek zespołu zarządzającego, Roleski Sp. J.
- Rafał Krauze - Country Manager, trnd Polska
- Karolina Liberka - business development deputy director, Feno
- Paulina Piwowarek - redaktor prowadząca PortalSpozywczy.pl