
Paulina Piwowarek
redaktor prowadząca PortalSpozywczy.pl
Bierze udział w sesjach:
-
Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIRynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods
- Moda na gotowanie i zdrowe odżywianie zmienia rynek FMCG
- Odpowiedź producentów na trendy prozdrowotne: zmiana składu, opakowań, komunikacji
- Potencjał rynku żywności ekologicznej w Polce
- Nowe nisze – żywność funkcjonalna, dla sportowców, dla alergików – podbijają masowy rynek
- Superfoods – „nadżywność” czy skuteczny marketing?
-
Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCINowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu
- Kucharze i celebryci – jak znana twarz wpływa na postrzeganie produktu
- Bloger kulinarny znaczy więcej niż puchary – siła opinii
- Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem. Sztuka budowania relacji w social media
- Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
- Tworzenie legendy zamiast marki, pozyskiwanie fanów w miejsce klientów
-
Start-upy w branży spożywczej i handlowej - możliwości i bariery rozwoju
- Start-upy napędzają rozwój branży FMCG i popularyzują niszowe kategorie – przegląd ciekawych pomysłów na biznes
- Start-upy w kręgu zainteresowań rynkowych liderów – możliwości wspólnego rozwoju
- Formy wsparcia rozwoju start-upów w Polsce: instytucje, platformy aukcyjne, dotacje
- Polskie start-upy podbijają świat – case study
- Grzechy debiutantów na rynku FMCG – jak zbudować biznes na lata?