Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Paulina Piwowarek

Paulina Piwowarek

redaktor prowadząca PortalSpozywczy.pl

Bierze udział w sesjach:

  • Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods

    • Moda na gotowanie i zdrowe odżywianie zmienia rynek FMCG
    • Odpowiedź producentów na trendy prozdrowotne: zmiana składu, opakowań, komunikacji
    • Potencjał rynku żywności ekologicznej w Polce
    • Nowe nisze – żywność funkcjonalna, dla sportowców, dla alergików – podbijają masowy rynek
    • Superfoods – „nadżywność” czy skuteczny marketing?

    Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods

  • Start-upy w branży spożywczej i handlowej - możliwości i bariery rozwoju

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Start-upy w branży spożywczej i handlowej - możliwości i bariery rozwoju

    • Start-upy napędzają rozwój branży FMCG i popularyzują niszowe kategorie – przegląd ciekawych pomysłów na biznes
    • Start-upy w kręgu zainteresowań rynkowych liderów – możliwości wspólnego rozwoju
    • Formy wsparcia rozwoju start-upów w Polsce: instytucje, platformy aukcyjne, dotacje
    • Polskie start-upy podbijają świat – case study
    • Grzechy debiutantów na rynku FMCG – jak zbudować biznes na lata?

    Start-upy w branży spożywczej i handlowej - możliwości i bariery rozwoju

  • Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu

    • Kucharze i celebryci – jak znana twarz wpływa na postrzeganie produktu
    • Bloger kulinarny znaczy więcej niż puchary – siła opinii
    • Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem. Sztuka budowania relacji w social media
    • Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
    • Tworzenie legendy zamiast marki, pozyskiwanie fanów w miejsce klientów

    Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu

POWRÓT