Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Przemysław Gostkiewicz

Przemysław Gostkiewicz

dyrektor ds. strategii i efektywności sprzedaży – Polska i Kraje Bałtyckie, Kraje Nordyckie oraz Kraje Wschodniej i Centralnej Europy, Dywizja Produktów Świeżych

Danone Sp. z o.o.

Posiada bogate, 20- letnie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą i marketingiem, które zdobywał na wielu rynkach europejskich. Swoją karierę w Danone rozpoczął w 1998 roku, jako Kierownik Obszaru Sprzedaży. Następnie zarządzał współpracą z kluczowymi klientami oraz marketingiem handlowym. Od 2004 odpowiadał za rozwój biznesu Danone w krajach bałtyckich. Trzy lata później wrócił do Polski obejmując rolę Dyrektora Działu Kluczowych Marek w ramach struktury, obejmującej zarządzanie markami i marketing handlowy. Następnie łączył rolę Dyrektora Marek z odpowiedzialnością za rynki krajów bałtyckich. Od 2011 odpowiadał za sprzedaż w Węgierskim oddziale Danone, a następnie zarządzał chorwackim oddziałem firmy. Dwa lata później objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Danone w Polsce, a obecnie odpowiada za strategię i rozwój sprzedaży w ramach europejskiej struktury Danone, która obejmuje 13 krajów, w tym Polskę.

Bierze udział w sesjach:

  • Innowacje w branży mleczarskiej pod dyktando trendów rynkowych

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Innowacje w branży mleczarskiej pod dyktando trendów rynkowych

    • Na fali trendu prozdrowotnego – nowe strategie firm, produkty, innowacyjne kampanie
    • Opłacalne nisze rynkowe: eko, convenience, produkty naturalne, regionalne, bez GMO, bez laktozy
    • Marki własne – elastyczna reakcja na zmieniające się trendy
    • Inwestycje proinnowacyjne: park maszynowy, produkty, logistyka, marketing
    • Liderzy inwestują we frakcjonowanie białek mleka – perspektywy rozwoju segmentu
    • Sytuacja cenowa na rynku mleka - wpływ na trendy konsumenckie i wybory zakupowe

    Innowacje w branży mleczarskiej pod dyktando trendów rynkowych

POWRÓT