Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Radosław Kaczmarek

Radosław Kaczmarek

strategy director & partner

Melting Pot

Założyciel i partner w agencji strategicznej Melting Pot, zajmującej się doradztwem strategicznym, tworzeniem pozycjonowań i strategii dla marek, badań i analiz biznesowych oraz marketingowych.

W trakcie pracy w Melting Pot miał okazję przeprowadzić ponad 100 projektów consultingowych, strategicznych i badawczych dla różnych rynków oraz Klientów w Polsce i za granicą. Wielbiciel nowych technologii i rozwiązań, specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu strategii marki w kanałach cyfrowych / e-commerce. Specjalizuje się w rynku retail, spożywczym, finansowym. Zajmuje się także problematyką e-sportu i gamingu w kontekście promowania marek w świecie gier wideo.

Prowadzi szkolenia ze strategii marki, komunikacji, poszukiwania insightów konsumenckich, tworzenia briefów oraz obecności marki w kanale digital i e-commerce. Autor licznych publikacji na temat strategii marketingowych m.in. w nowymarketing.pl, Marketing w Praktyce. Komentator i ekspert dla portali: portalspożywczy.pl i dlahandlu.pl Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Na co dzień pasjonat motoryzacji, gier komputerowych, wędkarstwa oraz zgłębiania tajników rynków finansowych.

Bierze udział w sesjach:

  • Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów

    • Tu i teraz – odpowiedzialnie, ekologicznie, ekonomicznie
    • Niszowe czy globalne – czy młodzi konsumenci wiedzą, czego chcą?
    • On the go i convenenice, czyli co millenialsi lubią najbardziej
    • Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe
    • Customer experience głównym obszarem konkurencyjności – zmonetyzować wartość dodaną
    • Amazon i Uber redefiniują doświadczenia i oczekiwania klientów

    Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów

POWRÓT