
Rafał Krauze
Country Manager
trnd Polska
Absolwent Wyższej Szkoły Humanistycznej im. im. Aleksandra Gieysztora na wydziale marketingu politycznego oraz Warszawskiej Szkoły Reklamy. Członek Stowarzyszenia Ludzi Reklamy. Od 17 lat związany z reklamą i marketingiem, począwszy od sieciowej agencji reklamowych Euro RSCG, poprzez polską edycję National Geographic, gdzie pełnił funkcję Dyr. Marketingu, a następnie Dyrektora Wydawniczego. Założyciel i Dyr. strategiczny agencji Sodova. Marketing&PR Manager fabryki gresów ceramicznych Valdi Ceramica. Od ponad 4 lat jako Country Manager polskiego oddziału TRND, odpowiada za współpracę z markami w obszarach Influencer Marketing oraz Word of Mouth. Nagrodzony przez National Geographic Society w Waszyngtonie w kategorii New Launch Project Campaign oraz amerykański miesięcznik „New Moment” podczas festiwalu reklamy KREATURA, za użycie sztuki w reklamie.
Bierze udział w sesjach:
-
Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCINowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu
- Kucharze i celebryci – jak znana twarz wpływa na postrzeganie produktu
- Bloger kulinarny znaczy więcej niż puchary – siła opinii
- Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem. Sztuka budowania relacji w social media
- Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
- Tworzenie legendy zamiast marki, pozyskiwanie fanów w miejsce klientów