Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Rafał Krauze

Rafał Krauze

Country Manager

trnd Polska

Absolwent Wyższej Szkoły Humanistycznej im. im. Aleksandra Gieysztora na wydziale marketingu politycznego oraz Warszawskiej Szkoły Reklamy. Członek Stowarzyszenia Ludzi Reklamy. Od 17 lat związany z reklamą i marketingiem, począwszy od sieciowej agencji reklamowych Euro RSCG, poprzez polską edycję National Geographic, gdzie pełnił funkcję Dyr. Marketingu, a następnie Dyrektora Wydawniczego. Założyciel i Dyr. strategiczny agencji Sodova. Marketing&PR Manager fabryki gresów ceramicznych Valdi Ceramica. Od ponad 4 lat jako Country Manager polskiego oddziału TRND, odpowiada za współpracę z markami w obszarach Influencer Marketing oraz Word of Mouth. Nagrodzony przez National Geographic Society w Waszyngtonie w kategorii New Launch Project Campaign oraz amerykański miesięcznik „New Moment” podczas festiwalu reklamy KREATURA, za użycie sztuki w reklamie.

Bierze udział w sesjach:

  • Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu

    • Kucharze i celebryci – jak znana twarz wpływa na postrzeganie produktu
    • Bloger kulinarny znaczy więcej niż puchary – siła opinii
    • Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem. Sztuka budowania relacji w social media
    • Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
    • Tworzenie legendy zamiast marki, pozyskiwanie fanów w miejsce klientów

    Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu

POWRÓT