Tomasz Średziński
prezes zarządu, SmakMAK
Myśli strategicznie, działa z energią i konsekwencją, a branżę spożywczą zna „od kuchni” – dosłownie i w przenośni. Od dwóch dekad rozwija SmakMAK, nadając firmie tempo i kierunek, który uczynił ją jednym z najszybciej rosnących graczy w segmencie convenience food w Polsce.
Łączy analityczne myślenie z intuicją handlowca, a tradycję – z nowoczesnym podejściem do zarządzania. Dziś stoi za „nowym otwarciem” SmakMAK – projektem transformacji, który redefiniuje rolę marki na rynku.
Prywatnie pasjonat kulinarnej różnorodności i fan żużla.
Bierze udział w sesjach:
-
Biznes 4.0: Przemysł spożywczy buduje przewagę w oparciu o technologię
- Wyścig technologiczny – ile to kosztuje, co można zyskać?
- Jak technologie wspierają menedżerów w podejmowaniu decyzji biznesowych w firmach
- Główne obszary inwestycji technologicznych: produkcja, sprzedaż, zarządzanie
- Fabryka przyszłości: automatyzacja i robotyzacja
- Sprawna logistyka wewnętrzna w służbie konkurencyjności produkcji
-
Integracja w branży mięsnej – rynek, perspektywy, wyzwania
- Konsolidacja branży mięsnej – wertykalna czy horyzontalna?
- Success story najbardziej spektakularnych transakcji – kto następny?
- Eksport i rynek wewnętrzny – dwie nogi jednego sukcesu
- Obraz branży: liderzy rynkowi, trendy konsumenckie, nowe kategorie