Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Wojciech Dąbrowski

Wojciech Dąbrowski

prezes zarządu

EDPOL Food & Innovation Sp. z o.o.

Kiedy 23 lata temu podejmował pracę w firmie EDPOL było to przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe, które w 2014 roku zostało przekształcone w spółkę.

Dzięki temu, że przedsiębiorstwo, w którym aktualnie pełni funkcję Prezesa jest Firmą Rodzinną, już od początku podpatrywał zasady funkcjonowania tejże organizacji, co jest niebywałym atutem.

Absolwent Politechniki Warszawskiej, ponadto wiedzę zdobywał na licznych szkoleniach, konferencjach oraz rozmowach biznesowych. Wśród doświadczenia edukacyjnego wymienić można m.in.: uczestnictwo w 2016 roku w szkoleniu kadr w Tokyo; ukończenie programu EFS „Akademia Menadżera MŚP”;  uczestnictwo w cyklu szkoleń promujących clustering w obszarach tj.: promocja marki, efektywność komunikacji jako sukces działania firmy, koncepcja rozwoju i stymulacja inicjatywy klastrowej, zarządzanie eksportem oraz przygotowywanie ofert, budowanie marki, negocjacje, skuteczna sprzedaż i obsługa klienta zewnętrznego. Zdobyte umiejętności z powodzeniem przetwarza i implementuje w przedsiębiorstwie.

Nieustanie i z uporem dąży do rozwijania firmy. Z powodzeniem potrafi zmotywować  pracowników, do których ma indywidualne podejście. Szalenie istotne jest to, że w dążąc do rozwoju firmy stawia za główny cel nie zysk, lecz satysfakcję, że dzięki temu będzie mógł stworzyć kolejne miejsca pracy w regionie, z którego się wywodzi.

W pracy jest profesjonalistą z dobrym sercem. Prywatnie to szczęśliwy mąż oraz dumny ojciec. Jest osobą z poczuciem humoru i dystansem. W wolnych chwilach z przyjemnością oddaje się swojej pasji, którą jest wędkarstwo. W kręgu jego zainteresowań znajdują się również nowe technologie, maszyny przemysłu spożywczego oraz żywność oczywiście.

Jego życiowe motto brzmi: „Wymagajcie od siebie choćby inni od was nie wymagali” (Jan Paweł II).

Bierze udział w sesjach:

  • Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods

    • Moda na gotowanie i zdrowe odżywianie zmienia rynek FMCG
    • Odpowiedź producentów na trendy prozdrowotne: zmiana składu, opakowań, komunikacji
    • Potencjał rynku żywności ekologicznej w Polce
    • Nowe nisze – żywność funkcjonalna, dla sportowców, dla alergików – podbijają masowy rynek
    • Superfoods – „nadżywność” czy skuteczny marketing?

    Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods

POWRÓT