Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Agnieszka Szymecka-Wesołowska

Agnieszka Szymecka-Wesołowska

wspólniczka i współzałożycielka

Centrum Prawa Żywnościowego A. Szymecka-Wesołowska, D. Szostek sp.j.

Prawniczka i wspólniczka Centrum Prawa Żywnościowego A.Szymecka-Wesołowska, D. Szostek sp.j. (www.food-law.pl) butikowej kancelarii specjalizującej się w doradztwie prawnym dla przedsiębiorstw branży rolno-spożywczej w zakresie prawa żywnościowego. Praktykę prowadzi od ponad 10 lat. Wykładowca akademicki z zakresu prawa żywnościowego. Członkini rady ekspertów Krajowej Rady Suplementów i Odżywek; członkini zarządu fundacji Europejski Instytut Suplementów i Odżywek (www.eisd.pl). Członkini Polskiego Stowarzyszenia Prawników Agrarystów oraz Europejskiego Stowarzyszenia Prawa Żywnościowego (European Food Law Association). Autorka wielu publikacji z zakresu prawa rolnego i żywnościowego w kraju i zagranicą. Prelegentka na krajowych i zagranicznych konferencjach i szkoleniach z zakresu prawa żywnościowego. Trenerka prawa żywnościowego (przeprowadzonych kilkadziesiąt szkoleń dla pracowników firm spożywczych a także przedstawicieli inspekcji urzędowej kontroli żywności). Redaktor naukowy i współautorka komentarza do pierwszego na polskim rynku systemowego komentarza ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia („Bezpieczeństwo żywności i żywienia. Komentarz” Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2013 r.), komentarza do Rozporządzenia (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 grudnia 2006 r. w sprawie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych („Oświadczenia żywieniowe i zdrowotne w oznakowaniu, prezentacji i reklamie żywności. Komentarz” Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2015 r.) oraz komentarza do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 („Znakowanie, prezentacja, reklama żywności. Komentarz do rozporządzenia parlamentu europejskiego i rady (UE) nr 1169/2011”). (wyd. 2018 Wolters Kluwer);

Bierze udział w sesjach:

  • Żywność roślinna – nowe produkty, nowa konsumpcja

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Żywność roślinna – nowe produkty, nowa konsumpcja

    • Odpowiedzialna konsumpcja, etyczne aspekty – co skłania konsumentów do sięgania po roślinne produkty?
    • Szybko, łatwo, zdrowo, roślinnie – czego oczekuje konsument?
    • Młodzi wizjonerzy kontra doświadczeni gracze w walce o roślinne podium
    • Rynek żywności roślinnej w sieci unijnych regulacji

    Żywność roślinna – nowe produkty, nowa konsumpcja

POWRÓT