Jaromir Paszek
Sales Manager
IFS Poland
Absolwent UŚ i AE w Katowicach oraz SGH w Warszawie, posiada ponad 25-letnie doświadczenie w sprzedaży. Od 19 lat zajmuje się systemami informatycznymi w obszarach ERP oraz logistyki.
Bierze udział w sesjach:
-
Cyfrowa transformacja branży FMCG
- Digital Company: zarządzanie, procesy biznesowe, rynek, produkt
- Znaczenie informacji cyfrowej dla rozwoju firmy i rynku
- Fabryka w trybie zdalnym. Nowe formy wsparcia produkcji
- Dane – nowe złoto. Jak umiejętnie z nich korzystać?
- Handlowe wyzwania – wsparcie procesów sprzedaży
Cyfrowa transformacja branży FMCG
- Marcin Czarnecki - prezes zarządu, Bakalland SA
- Karolina Karolczak - Partnership & Procurement Director Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o
- Urszula Kłosiewicz-Górecka - profesor w Zakładzie Rynku Usług, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
- Robert Kremser - Business Development Director, Dun & Bradstreet Poland
- Jaromir Paszek - Sales Manager, IFS Poland
- Paweł Szygulski - redaktor, WNP.PL
- Krzysztof Ślęczka - CG&S Clients Cluster Lead, Accenture