Jerzy Roguski
dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju handlu
Żabka Polska
Od 15 lat związany z handlem spożywczym. Przez pierwsze 7 lat kariery zawodowej odpowiedzialny za budowanie strategii marek własnych sieci - odpowiednio w Polomarket (2004-2009) oraz Żabka Polska (2009-2011).
Od 2011 roku w Spółce Żabka Polska odpowiada za centralną politykę zakupową sieci. Od 2014 roku na stanowisku Dyrektora Handlowego decyduje o polityce asortymentowej, zakupowej i cenowo - promocyjnej. Od 2021 roku pełni funkcję Dyrektora ds. Komercyjnych i Rozwoju w firmie Żabka Polska.
Absolwent Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika na kierunku finanse oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku International Economics. Posiada dyplom MBA Dominican University.
Bierze udział w sesjach:
-
Formaty na fali – czy pandemia wykreowała nowych liderów handlu?
- Dyskonty i supermarkety na fali, wszyscy liczący się gracze z ofertą omnichannel
- Czy sklepy convenience nadal mogą liczyć na klientów impulsowych?
- Gdzie teraz (nie) chodzi klient trafficowy?
- Parki handlowe – wygodna i bezpieczna alternatywa dla dużych obiektów
- Asortyment na fali, żelazne wsparcie sprzedaży
- E-commerce w natarciu - zmiany na rynku magazynowym
Formaty na fali – czy pandemia wykreowała nowych liderów handlu?
- Karol Kamas - dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o.
- Oleksander Koliakin - dyrektor generalny ds. rynku detalicznego na Europę Środkowo-Wschodnią, Grupa Shell
- Pedro Martinho - członek zarządu, Grupa Eurocash
- Szymon Mordasiewicz - Managing Director, Consumer Panel Services GfK | Poland
- Katarzyna Pyś-Fabiańczyk - Head of Industrial Services Hub, Savills
- Jerzy Roguski - dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju handlu, Żabka Polska
- Olimpia Wolf - dziennikarz, portalspozywczy.pl