Joanna Rewaj
Strategy & Innovation Associated Director
Dragon Rouge
W branży brandingowej od 1997 roku, w tym 8 lat po stronie klienta (TP/Orange i SABMiller) - zawsze w rolach odpowiedzialnych za pracę nad strategią budowania silnych marek (insight - pozycjonowanie, tożsamość marki).
Wielokrotny juror konkursu Superbrands, juror Effie w edycji 2020, dwukrotnie członek komitetu innowacji SAR.
W "kategorii roślinnej" tworzyła, m.in. strategię marek Inna Bajka i Tarczyński ROŚL-INNE.
Prywatnie wegetarianka i pilny obserwator kategorii roślinnych alternatyw.
Bierze udział w sesjach:
-
Żywność roślinna – nowe produkty, nowa konsumpcja
- Odpowiedzialna konsumpcja, etyczne aspekty – co skłania konsumentów do sięgania po roślinne produkty?
- Szybko, łatwo, zdrowo, roślinnie – czego oczekuje konsument?
- Młodzi wizjonerzy kontra doświadczeni gracze w walce o roślinne podium
- Rynek żywności roślinnej w sieci unijnych regulacji