
Karol Kamas
dyrektor marketingu i rozwoju
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o.
Ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i zarządzania produktami dla największych polskich i międzynarodowych marek ze szczególnym uwzględnieniem branży finansowej (m.in. Bank BNP Paribas, Polbank EFG). Był odpowiedzialny za wprowadzenie marki Prudential na polski rynek czy rebranding po połączeniu banków BGŻ i BNP Paribas. Zarządzane przez niego marki oraz produkty były wielokrotnie wyróżniane w prestiżowych konkursach, m.in. Digital Champions Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji czy Effie Awards Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Obecnie jako Dyrektor Marketingu i Rozwoju odpowiada za współtworzenie strategii rozwoju biznesu Sodexo oraz za przygotowanie i realizację strategii marketingowej i komunikacyjnej na polskim rynku.
Bierze udział w sesjach:
-
Formaty na fali – czy pandemia wykreowała nowych liderów handlu?
- Dyskonty i supermarkety na fali, wszyscy liczący się gracze z ofertą omnichannel
- Czy sklepy convenience nadal mogą liczyć na klientów impulsowych?
- Gdzie teraz (nie) chodzi klient trafficowy?
- Parki handlowe – wygodna i bezpieczna alternatywa dla dużych obiektów
- Asortyment na fali, żelazne wsparcie sprzedaży
- E-commerce w natarciu - zmiany na rynku magazynowym
Formaty na fali – czy pandemia wykreowała nowych liderów handlu?
- Karol Kamas - dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o.
- Oleksander Koliakin - dyrektor generalny ds. rynku detalicznego na Europę Środkowo-Wschodnią, Grupa Shell
- Pedro Martinho - członek zarządu, Grupa Eurocash
- Szymon Mordasiewicz - dyrektor komercyjny Panelu Gospodarstw Domowych, GfK Polonia
- Katarzyna Pyś-Fabiańczyk - Head of Industrial Services Hub, Savills
- Jerzy Roguski - dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju handlu, Żabka Polska
- Olimpia Wolf - dziennikarz, portalspozywczy.pl