Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Karol Kamas

Karol Kamas

dyrektor marketingu i rozwoju

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o.

Ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i zarządzania produktami dla największych polskich i międzynarodowych marek ze szczególnym uwzględnieniem branży finansowej (m.in. Bank BNP Paribas, Polbank EFG). Był odpowiedzialny za wprowadzenie marki Prudential na polski rynek czy rebranding po połączeniu banków BGŻ i BNP Paribas. Zarządzane przez niego marki oraz produkty były wielokrotnie wyróżniane w prestiżowych konkursach, m.in. Digital Champions Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji czy Effie Awards Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Obecnie jako Dyrektor Marketingu i Rozwoju odpowiada za współtworzenie strategii rozwoju biznesu Sodexo oraz za przygotowanie i realizację strategii marketingowej i komunikacyjnej na polskim rynku. 

Bierze udział w sesjach:

  • Formaty na fali – czy pandemia wykreowała nowych liderów handlu?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Formaty na fali – czy pandemia wykreowała nowych liderów handlu?

    • Dyskonty i supermarkety na fali, wszyscy liczący się gracze z ofertą omnichannel
    • Czy sklepy convenience nadal mogą liczyć na klientów impulsowych?
    • Gdzie teraz (nie) chodzi klient trafficowy?
    • Parki handlowe – wygodna i bezpieczna alternatywa dla dużych obiektów
    • Asortyment na fali, żelazne wsparcie sprzedaży
    • E-commerce w natarciu - zmiany na rynku magazynowym

    Formaty na fali – czy pandemia wykreowała nowych liderów handlu?

POWRÓT