Karolina Karolczak
Partnership & Procurement Director Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o
Od początku kariery związana z branżą FMCG oraz handlem detalicznym na rynku polskim i europejskim. Pracowała dla międzynarodowych korporacji oraz liderów rynku, odpowiadając min. za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej 360°, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży, oraz współtworzenie strategii przedsiębiorstwa.
Pracowała dla: Sephora, Levis, BIC, FoodCare, Tchibo, Agros Nova, Maspex.
W Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o. odpowiada za współpracę z Parterami w tym sieciami handlowymi oraz zakupy.
Wykładowca Społecznej Akademii Nauk. Prelegentka wielu konferencji branżowych, autorka publikacji i artykułów dotyczących efektywnego zarzadzania zespołami, realizowania celów zawodowych jak i prywatnych.
Bierze udział w sesjach:
-
Cyfrowa transformacja branży FMCG
- Digital Company: zarządzanie, procesy biznesowe, rynek, produkt
- Znaczenie informacji cyfrowej dla rozwoju firmy i rynku
- Fabryka w trybie zdalnym. Nowe formy wsparcia produkcji
- Dane – nowe złoto. Jak umiejętnie z nich korzystać?
- Handlowe wyzwania – wsparcie procesów sprzedaży
Cyfrowa transformacja branży FMCG
- Marcin Czarnecki - prezes zarządu, Bakalland SA
- Karolina Karolczak - Partnership & Procurement Director Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o
- Urszula Kłosiewicz-Górecka - profesor w Zakładzie Rynku Usług, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
- Robert Kremser - Business Development Director, Dun & Bradstreet Poland
- Jaromir Paszek - Sales Manager, IFS Poland
- Paweł Szygulski - redaktor, WNP.PL
- Krzysztof Ślęczka - CG&S Clients Cluster Lead, Accenture