Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Katarzyna Młynarczyk

Katarzyna Młynarczyk

Digital Marketing Lead, COO, Socjomania, Co-Founder, Rebread

Katarzyna Młynarczyk - współzałożycielka kilku organizacji, strateg tworzący marki, produkty i usługi, trener i wykładowca w zakresie tematyki biznesu i marketingu z tytułem MBA w zakresie projektowania usług (service innovation and design, Laurea University of Applied Sciences w Helsinkach). Wiceprezes Socjomanii - firmy zajmującej się strategią organizacji i digitalizacją od 2012 roku. W swoim portfolio posiada wprowadzanie na rynek produktów z branży FMCG. Główna inicjatorka i prezes konceptu gastronomicznego Handelek (restauracje oraz piekarnia rzemieślnicza). Od 2021 współtwórczyni marki Rebread, działającej w obszarze gospodarki cyrkularnej, której celem jest zachowanie pieczywa w obiegu przez tworzenie nowych produktów/usług (Okowita z czerstwego chleba uzyskała podwójne złoto w konkursie Warsaw Spirits Competition 2021, tworzone są obecnie pierwsze prototypy kosmetyków oraz opakowań z czerstwego chleba). Wykładowca na kierunkach m.in. Trendwatching and Future Studies, Service Design.

Bierze udział w sesjach:

  • Innowacje = rozwój. Produkt skrojony na miarę postcovidowych czasów

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Innowacje = rozwój. Produkt skrojony na miarę postcovidowych czasów

    • Dział R&D – nowe serce zakładu spożywczego
    • Lokalnie, prosto z farmy, pod nazwiskiem – koniec z anonimowymi produktami
    • Specjalnie dla Ciebie – personalizacja produktów spożywczych
    • Kreowanie nowych produktów na nasyconym rynku. Polska scena start-upowa w branży spożywczej
    • Sprzedażowa moc z social mediów. Jak współpracować z influencerami?
    • Postcovidowy konsument na zakupach - jak go zainteresować
POWRÓT
FRSiH

Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie