Krzysztof Ślęczka
CG&S Clients Cluster Lead
Accenture
Doświadczony Senior Manager, z ponad 10 letnim doświadczeniem w Accenture. Odpowiada za Klientów z obszaru CG&S oraz za tematy Digital Commerce dla klientów z sektorów CG&S oraz handlu detalicznego.
Specjalizuje się w definiowaniu i operacjonalizacji inicjatyw strategicznych oraz procesów biznesowych, a także we wdrożeniach, rozwoju i utrzymaniu rozwiązań z obszaru Omnichannel B2B/B2C dla klientów działających na rynkach polskim i globalnym.
Współautor raportu pt. „Zrównoważona żywność w Polsce – Narodziny masowego rynku jako szansa dla branży spożywczej” opublikowanego w czerwcu 2021 r.
Bierze udział w sesjach:
-
Cyfrowa transformacja branży FMCG
- Digital Company: zarządzanie, procesy biznesowe, rynek, produkt
- Znaczenie informacji cyfrowej dla rozwoju firmy i rynku
- Fabryka w trybie zdalnym. Nowe formy wsparcia produkcji
- Dane – nowe złoto. Jak umiejętnie z nich korzystać?
- Handlowe wyzwania – wsparcie procesów sprzedaży
Cyfrowa transformacja branży FMCG
- Marcin Czarnecki - prezes zarządu, Bakalland SA
- Karolina Karolczak - Partnership & Procurement Director Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o
- Urszula Kłosiewicz-Górecka - profesor w Zakładzie Rynku Usług, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
- Robert Kremser - Business Development Director, Dun & Bradstreet Poland
- Jaromir Paszek - Sales Manager, IFS Poland
- Paweł Szygulski - redaktor, WNP.PL
- Krzysztof Ślęczka - CG&S Clients Cluster Lead, Accenture