
Maciej Kroenke
partner
PwC Polska
Odpowiada za doradztwo strategiczne w zakresie transformacji cyfrowych, strategii cenowych, customer experience oraz lojalności klientów. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu stroną przychodową i rozwoju strategii nakierowanych na konsumenta w oparciu o zaawansowaną analitykę. Doradzał czołowym polskim i międzynarodowym firmom działającym w sektorze B2C i B2B. Praktyk, z bogatym doświadczeniem zdobytym jako interim manager odpowiadający za monetyzację. Występuje na wielu konferencjach, jest także autorem licznych publikacji w zakresie revenue management.
Bierze udział w sesjach:
-
Power of e-Commerce
- Liderzy online’owej rewolucji
- Kierunki zmian i trendy w e-commerce
- Konsument 5.0 – nawyki zakupowe online
- Cena kontra wygoda – na co postawią Polacy?
- Zakupy dla siebie czy dla planety – wyzwania zero waste
- Zielona transformacja w logistyce i opakowaniach
- Dostawa jest królem, czyli jak wyprzedzić oczekiwania konsumentów
- Dostawa w godzinę – ze sklepowej półki pod drzwi klienta, czyli dark stores debiutują
Power of e-Commerce
- Jakub Jurkowski - dyrektor handlowy CEE, JOKR Poland Sp. z o.o.
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, dlahandlu.pl
- Maciej Kroenke - partner, PwC Polska
- Andrius Mikalauskas - CEO, Barbora Polska
- Jacek Palec - prezes zarządu, Frisco SA
- Michał Samborski - Head of Development, Panattoni Europe
- Marcin Trepka - partner, Baker McKenzie