Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Mariusz Glenszczyk

Mariusz Glenszczyk

prezes zarządu

TiM SA

Szczęśliwy w swym życiu: mąż, ojciec oraz dziadek - przywiązujący dużą wagę do pryncypiów, opartych o idee świata wartości.

Rozumiejący dynamikę zmian obserwator, zachowujący stałość i konsekwencję w życiu codziennym.

Absolwent wielu uczelni oraz abiturient szeregu kierunków studiów prowadzonych w ramach:

  • Wydziału M T Politechniki Śląskiej w Gliwicach,
  • Management College Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Akademie für Führungskraft der Wirtschaft w Bad Harzburg,
  • Wydziału Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie,
  • Wydziału Farmacji na kierunku Enologia Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Doktorant Akademii Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku.

Związany z tą samą organizacją pracy – TIM SA, którą stara się rozwijać i zarządzać, od ponad dwudziestu pięciu lat.

Twórca praktycznych modeli oraz koncepcji biznesowych. Kreator strategii w obszarze zarządzania oraz budowniczy zintegrowanych systemów zarządzania jakością. 
Odpowiedzialny za bezpieczeństwo oraz rozwój firmy na rynku krajowym oraz rynkach azjatyckich: Chiny, Korea, Hong Kong oraz Tajwan.

Doradca w nowopowstających projektach biznesowych oraz w organizacjach, potrzebujących wsparcia.

Delegat Krajowy oraz Członek Krajowej Komisji Rewizyjnej Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, bezpośrednio związany z PTE Katowice.

Członek Rzeczywisty Stowarzyszenia Sommelierów Polskich oraz Polskiego Związku Motorowego.

Autor wielu artykułów naukowych oraz branżowych, a także książki pt.: Aporyczna Wina Wina czyli Misterium Myśli Wszelakiej, wydanej w roku 2015 - w limitowanym nakładzie 333 sztuk.

 Pasjonat wartości wyższego rzędu, podróży, wiedzy oraz wina. Miłośnik sportów walki oraz narciarstwa alpejskiego.

Bierze udział w sesjach:

  • Wyzwania dla branży alkoholowej

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Wyzwania dla branży alkoholowej

    • Co piją Polacy?
    • Siła tradycji i nowych zwyczajów
    • Sprzedaż alkoholu w zdigitalizowanym świecie
    • Wpływ podatków na rozwój branży

    Wyzwania dla branży alkoholowej

POWRÓT