
Pedro Martinho
członek zarządu
Grupa Eurocash
Odpowiedzialny m.in. za Dział Zakupów Centralnych, Audytu i Marketingu Grupy. Należał do zespołu, który w 2003 r. dokonał wykupu menadżerskiego Eurocash od Jeronimo Martins. Był pierwszym prezesem sieci Delikatesy Centrum po jej przejęciu przez Eurocash. Aktualnie pełni również funkcję członka rady nadzorczej Lewiatan Holding oraz członka zarządu Frisco SA.W swojej pracy najbardziej ceni możliwość wspierania tysięcy przedsiębiorców w Polsce w rozwoju ich biznesów i przedsiębiorczości.
Bierze udział w sesjach:
-
Formaty na fali – czy pandemia wykreowała nowych liderów handlu?
- Dyskonty i supermarkety na fali, wszyscy liczący się gracze z ofertą omnichannel
- Czy sklepy convenience nadal mogą liczyć na klientów impulsowych?
- Gdzie teraz (nie) chodzi klient trafficowy?
- Parki handlowe – wygodna i bezpieczna alternatywa dla dużych obiektów
- Asortyment na fali, żelazne wsparcie sprzedaży
- E-commerce w natarciu - zmiany na rynku magazynowym
Formaty na fali – czy pandemia wykreowała nowych liderów handlu?
- Karol Kamas - dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o.
- Oleksander Koliakin - dyrektor generalny ds. rynku detalicznego na Europę Środkowo-Wschodnią, Grupa Shell
- Pedro Martinho - członek zarządu, Grupa Eurocash
- Szymon Mordasiewicz - dyrektor komercyjny Panelu Gospodarstw Domowych, GfK Polonia
- Katarzyna Pyś-Fabiańczyk - Head of Industrial Services Hub, Savills
- Jerzy Roguski - dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju handlu, Żabka Polska
- Olimpia Wolf - dziennikarz, portalspozywczy.pl