Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Piotr Kasperuk

Piotr Kasperuk

Business Development Director Poland, Czech Republic, Hungary & Slovakia

CCL Label

Piotr Kasperuk jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w sektorze FMCG. Od blisko 24 lat związany z branżą poligraficzną, a konkretnie produkcją etykiet i opakowań. Pionier rynku etykiet shrink sleeve w Polsce, które wprowadzał do naszego kraju od 2002 roku, kiedy większość przedsiębiorców nie wierzyła w powodzenie tej technologii z uwagi na wysoką cenę na etapie wdrożenia produktu. Obecnie etykieta shrink sleeve jest bardzo rozpowszechnionym sposobem znakowania i zabezpieczania produktów, a także jednym z najbardziej ekologicznych rozwiązań ułatwiającym recykling opakowań.

Absolwent wielu prestiżowych kierunków i elitarnych programów rozwojowych, takich jak: Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej w Akademii Psychologii Przywództwa; studia podyplomowe na SGH w zakresie kompetencji psychologicznych i negocjacyjnych; Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego; ICAN Institute.
W swojej pracy z ludźmi łączy najnowsze odkrycia z dziedziny psychologii i najwyższe standardy światowego przywództwa. Jest przekonany, że automatyzacja procesów jest jedynie drogą do lepiej zorganizowanego świata, ale nigdy nie zastąpi człowieka. Jako lider, Piotr współtworzy przyjazne miejsca pracy w połączeniu z zarządzaniem przez wartości. Tam gdzie inni widzieli zagrożenia - on widzi szanse. Człowiek do zadań specjalnych. Nigdy się nie poddaje w dążeniu do celu. Obecnie Piotr jest dyrektorem ds. rozwoju biznesu (Business Development Director) w CCL Label odpowiedzialnym za rynek polski, czeski, słowacki i węgierski.

 

Bierze udział w sesjach:

  • Biznes spożywczy 4.0 – zdolności produkcyjne do potęgi

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Biznes spożywczy 4.0 – zdolności produkcyjne do potęgi

    • Automatyzacja i robotyzacja – must have branży spożywczej
    • Niskie zużycie energii, odzysk chłodu/ciepła, biogaz, fotowoltaika – ekologiczne inwestycje w zakładach
    • Jak mądrze oszczędzać na ekologii?
    • Nowe zasady produkcji a zmiany w produktach i opakowaniach
    • Sztuczna inteligencja i digitalizacja w zakładach spożywczych
    • Nowe technologie dla nowych pracowników. Jak zmiany w zakładach przekładają się na potrzeby kadrowe firm?
    • Sprawniej, szybciej, wydajniej – rola logistyki wewnętrznej

    Biznes spożywczy 4.0 – zdolności produkcyjne do potęgi

POWRÓT