Rafi Albo
Global Creative Director & Head of Connected Packaging
CCL Label
Rafi ALBO to światowy ekspert w branży marketingu lojalnościowego i komunikacji personalizowanej. Firma SEGMARKETING w ciągu 12 lat od swojego powstania stworzyła i prowadziła marketing baz danych oraz setki innowacyjnych rozwiązań w zakresie kampanii marketingu bezpośredniego PURE dla bardzo wielu branż, poczynając od organizacji typu non profit po dostawców usług współpracy z klientem końcowym (B2C), producentów artykułów szybkozbywalnych (szybkorotujących), operatorów telekomunikacyjnych, detalistów z branży modowej i lifestylowej, firm świadczących usługi finansowe i wielu innych. W 2011 roku firma SEGMARKETING zajęła się wdrażaniem hybrydowego marketingu międzymedialnego (Hybrid Cross Media Marketing), który łączy doświadczenie zaczerpnięte z prawdziwego życia z doświadczeniem cyfrowym – marketing ten prowadzony jest w formie dostępnej przez komputer i na urządzeniach mobilnych.
Izrael to prawdziwa „kraina startupów”. Pochodząca stamtąd firma SEGMARKETING utrzymuje zarówno relacje biznesowe jak i kontakty przyjacielskie z różnymi markami, platformami technologicznymi oraz startupami działającymi w krajach całego świata. Dzięki temu SEGMARKETING ma niepowtarzalny wgląd w ewoluujące trendy i specyficzne potrzeby firm działających międzynarodowo.
Rafi Albo jest też światowym guru w dziedzinie zintegrowanych rozwiązań opakowaniowych angażujących konsumenta (tzw. Immersive Connected Packaging), a także marketingu cyfrowego, rozwiązań rzeczywistości rozszerzonej, wirtualnej i łączącej rzeczywistość wirtualną i realną. Jest też znanym na całym świecie mówcą i doradcą w dziedzinie marketingu międzynarodowego oraz technologii i wydarzeń typu B2C.
W ciągu ostatnich 36 miesięcy Rafi Albo wystąpił jako główny mówca na spotkaniach w ponad 45 krajach świata.
Bierze udział w sesjach:
-
Żywność w świecie VUCA: trendy, rynek, prawo
- Ekologicznie = ekonomicznie? Produkcja i produkty w zgodzie z naturą i zero waste
- Które z pandemicznych trendów zostaną z nami na dłużej?
- Czego nauczyła nas pandemia? Odrobione lekcje firm
- Krajowy Plan Odbudowy, Polski Ład i inne legislacyjne rozwiązania – jaki mają wpływ na biznes spożywczy?
- Drożejące surowce i wyższe opłaty + Zielony Ład. Koniec epoki zwiększania wolumenów?
- Opłata cukrowa, podatek od handlu, reklam i opakowań a rentowność firm
- Nowe opakowania. System kaucyjno-depozytowy rewolucją dla firm spożywczych