Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Rafi Albo

Rafi Albo

Global Creative Director & Head of Connected Packaging

CCL Label

Rafi ALBO to światowy ekspert w branży marketingu lojalnościowego i komunikacji personalizowanej. Firma SEGMARKETING w ciągu 12 lat od swojego powstania stworzyła i prowadziła marketing baz danych oraz setki innowacyjnych rozwiązań w zakresie kampanii marketingu bezpośredniego PURE dla bardzo wielu branż, poczynając od organizacji typu non profit po dostawców usług współpracy z klientem końcowym (B2C), producentów artykułów szybkozbywalnych (szybkorotujących), operatorów telekomunikacyjnych, detalistów z branży modowej i lifestylowej, firm świadczących usługi finansowe i wielu innych. W 2011 roku firma SEGMARKETING zajęła się wdrażaniem hybrydowego marketingu międzymedialnego (Hybrid Cross Media Marketing), który łączy doświadczenie zaczerpnięte z prawdziwego życia z doświadczeniem cyfrowym – marketing ten prowadzony jest w formie dostępnej przez komputer i na urządzeniach mobilnych.

Izrael to prawdziwa „kraina startupów”. Pochodząca stamtąd firma SEGMARKETING utrzymuje zarówno relacje biznesowe jak i kontakty przyjacielskie z różnymi markami, platformami technologicznymi oraz startupami działającymi w krajach całego świata. Dzięki temu SEGMARKETING ma niepowtarzalny wgląd w ewoluujące trendy i specyficzne potrzeby firm działających międzynarodowo.

Rafi Albo jest też światowym guru w dziedzinie zintegrowanych rozwiązań opakowaniowych angażujących konsumenta (tzw. Immersive Connected Packaging), a także marketingu cyfrowego, rozwiązań rzeczywistości rozszerzonej, wirtualnej i łączącej rzeczywistość wirtualną i realną. Jest też znanym na całym świecie mówcą i doradcą w dziedzinie marketingu międzynarodowego oraz technologii i wydarzeń typu B2C.

W ciągu ostatnich 36 miesięcy Rafi Albo wystąpił jako główny mówca na spotkaniach w ponad 45 krajach świata.

Bierze udział w sesjach:

  • Żywność w świecie VUCA: trendy, rynek, prawo

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Żywność w świecie VUCA: trendy, rynek, prawo

    • Ekologicznie = ekonomicznie? Produkcja i produkty w zgodzie z naturą i zero waste
    • Które z pandemicznych trendów zostaną z nami na dłużej?
    • Czego nauczyła nas pandemia? Odrobione lekcje firm
    • Krajowy Plan Odbudowy, Polski Ład i inne legislacyjne rozwiązania – jaki mają wpływ na biznes spożywczy?
    • Drożejące surowce i wyższe opłaty + Zielony Ład. Koniec epoki zwiększania wolumenów?
    • Opłata cukrowa, podatek od handlu, reklam i opakowań a rentowność firm
    • Nowe opakowania. System kaucyjno-depozytowy rewolucją dla firm spożywczych

    Żywność w świecie VUCA: trendy, rynek, prawo

POWRÓT

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.