Robert Kremser
Business Development Director
Dun & Bradstreet Poland
Menedżer rozwoju biznesu z dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży i budowaniu relacji biznesowych. Autor strategii wspierających osiąganie przez zespoły celów biznesowych, specjalizujący się w zwiększaniu wyników sprzedażowych i zarządzaniu relacjami z partnerami zewnętrznymi. Odpowiedzialny za przeprowadzenie złożonych i zaawansowanych transakcji i wdrożeń oraz negocjowanie ich warunków. Twórca nowych produktów i strategii ich sprzedaży. Łączy doświadczenia menedżerskie i sprzedażowe z szeroką znajomością problematyki strategii biznesu i marketingu.
Bierze udział w sesjach:
-
Cyfrowa transformacja branży FMCG
- Digital Company: zarządzanie, procesy biznesowe, rynek, produkt
- Znaczenie informacji cyfrowej dla rozwoju firmy i rynku
- Fabryka w trybie zdalnym. Nowe formy wsparcia produkcji
- Dane – nowe złoto. Jak umiejętnie z nich korzystać?
- Handlowe wyzwania – wsparcie procesów sprzedaży
Cyfrowa transformacja branży FMCG
- Marcin Czarnecki - prezes zarządu, Bakalland SA
- Karolina Karolczak - Partnership & Procurement Director Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o
- Urszula Kłosiewicz-Górecka - profesor w Zakładzie Rynku Usług, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
- Robert Kremser - Business Development Director, Dun & Bradstreet Poland
- Jaromir Paszek - Sales Manager, IFS Poland
- Paweł Szygulski - redaktor, WNP.PL
- Krzysztof Ślęczka - CG&S Clients Cluster Lead, Accenture