
Szymon Mordasiewicz
dyrektor komercyjny Panelu Gospodarstw Domowych
GfK Polonia
Absolwent Wyższej Szkoły Handlowej i podyplomowych studiów na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od blisko 20 lat związany z branżą FMCG. Pracę rozpoczął w firmie Nielsen, do której dołączył w roku 2002. W latach 2012-2014 był odpowiedzialny za Business Development w regionie CEE oraz krajów bałtyckich, a w latach 2014 – 2018 pracował jako Dyrektor Zarządzający polską częścią Nielsena. Przez 16 lat pracy miał możliwość współpracy z szeroką grupą producentów oraz detalistów dostarczając rozwiązania promujące dalszy rozwój biznesu.
Od stycznia 2019 związany z firmą GfK, gdzie objął stanowisko Dyrektora Komercyjnego Panelu Gospodarstw Domowych w Polsce. W tej roli jest odpowiedzialny za realizację długoterminowej strategii wzrostu oraz zapewnianie Klientom producentom i detalistom satysfakcji z dostarczanych rozwiązań oraz współpracy.
Bierze udział w sesjach:
-
Formaty na fali – czy pandemia wykreowała nowych liderów handlu?
- Dyskonty i supermarkety na fali, wszyscy liczący się gracze z ofertą omnichannel
- Czy sklepy convenience nadal mogą liczyć na klientów impulsowych?
- Gdzie teraz (nie) chodzi klient trafficowy?
- Parki handlowe – wygodna i bezpieczna alternatywa dla dużych obiektów
- Asortyment na fali, żelazne wsparcie sprzedaży
- E-commerce w natarciu - zmiany na rynku magazynowym
Formaty na fali – czy pandemia wykreowała nowych liderów handlu?
- Karol Kamas - dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o.
- Oleksander Koliakin - dyrektor generalny ds. rynku detalicznego na Europę Środkowo-Wschodnią, Grupa Shell
- Pedro Martinho - członek zarządu, Grupa Eurocash
- Szymon Mordasiewicz - dyrektor komercyjny Panelu Gospodarstw Domowych, GfK Polonia
- Katarzyna Pyś-Fabiańczyk - Head of Industrial Services Hub, Savills
- Jerzy Roguski - dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju handlu, Żabka Polska
- Olimpia Wolf - dziennikarz, portalspozywczy.pl