Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Szymon Mordasiewicz

Szymon Mordasiewicz

Managing Director, Consumer Panel Services GfK | Poland

Absolwent Wyższej Szkoły Handlowej, podyplomowych studiów na Uniwersytecie Jagiellońskim i studiów Executive MBA w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. 

Od blisko 20 lat związany z branżą FMCG. Pracę rozpoczął w firmie Nielsen, do której dołączył w roku 2002. W latach 2012-2014 był odpowiedzialny za Business Development w regionie CEE oraz krajów bałtyckich, a w latach 2014 – 2018 pracował jako Dyrektor Zarządzający polską częścią Nielsena. Przez 16 lat pracy miał możliwość współpracy z szeroką grupą producentów oraz detalistów dostarczając rozwiązania promujące dalszy rozwój biznesu.

Pasjonuje się światem FMCG. Od stycznia 2019 związany z firmą GfK, gdzie objął stanowisko Dyrektora Komercyjnego Panelu Gospodarstw Domowych w Polsce. W tej roli jest odpowiedzialny za realizację długoterminowej strategii wzrostu oraz zapewnianie Klientom producentom i detalistom satysfakcji z dostarczanych rozwiązań oraz współpracy.

Bierze udział w sesjach:

  • Formaty na fali – czy pandemia wykreowała nowych liderów handlu?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Formaty na fali – czy pandemia wykreowała nowych liderów handlu?

    • Dyskonty i supermarkety na fali, wszyscy liczący się gracze z ofertą omnichannel
    • Czy sklepy convenience nadal mogą liczyć na klientów impulsowych?
    • Gdzie teraz (nie) chodzi klient trafficowy?
    • Parki handlowe – wygodna i bezpieczna alternatywa dla dużych obiektów
    • Asortyment na fali, żelazne wsparcie sprzedaży
    • E-commerce w natarciu - zmiany na rynku magazynowym

    Formaty na fali – czy pandemia wykreowała nowych liderów handlu?

POWRÓT