Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Tomasz Chróstny

Tomasz Chróstny

prezes

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Tomasz Chróstny ukończył finanse i rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz zarządzanie i inżynierię produkcji w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a także studia doktoranckie w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W trakcie studiów odbył stypendium na kierunku inżynieria przemysłowa i mechaniczna w Vitus Bering University College. Jest również absolwentem programu kształcenia menedżerskiego ARGO Top Public Executive (odpowiednik Advanced Management Program), zrealizowanego przez IESE Business School oraz Krajową Szkołę Administracji Publicznej.

Karierę zawodową rozpoczął uczestnicząc w projektach z zakresu badania sprawozdań finansowych instytucji finansowych, wyceny przedsiębiorstw oraz wykrywania przestępstw i nadużyć finansowych. Następnie przygotowywał analizy ekonomiczne, rynkowe i sektorowe oraz prognozy gospodarcze.

Pracował w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, a następnie w Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii, gdzie do 25 sierpnia 2019 roku pełnił funkcję dyrektora Departamentu Analiz Gospodarczych. Ponadto jest przedstawicielem ministra właściwego ds. gospodarki w radzie naukowej Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Od 26 sierpnia 2019 roku do 26 stycznia 2020 roku pełnił funkcję Wiceprezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. 

Posiada doświadczenie dydaktyczne i badawcze – jest nauczycielem akademickim w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Żonaty, ma czworo dzieci.

Prezes Rady Ministrów powołał Tomasza Chróstnego na stanowisko Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 27 stycznia 2020 roku.

Bierze udział w sesjach:

  • Nowa przyszłość handlu

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Nowa przyszłość handlu

    • Handel w czasach gospodarki obiegu zamkniętego i zero waste
    • Czego oczekuje nowy konsument?
    • Sklep przyszłości potrzebny dziś
    • Oferta odporna na zmiany – żelazny asortyment, nowe kategorie
    • Po pierwsze nie szkodzić – rozporządzenia a zdrowa działalność
    • Na podatkowym sygnale – nowe daniny i ich konsekwencje
    • Siódmy dzień tygodnia – czy jest realna szansa na powrót handlowych niedziel?

    Nowa przyszłość handlu

POWRÓT