Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Andrzej Balicki

Andrzej Balicki

partner

DLA Piper

Andrzej Balicki partner kierujący zespołem ds. regulacyjnych w warszawskim biurze DLA Piper.  
W swojej praktyce skupia się na sektorach wysoce regulowanych, w tym doradza w zakresie prawa żywnościowego i farmaceutycznego. Posiada także bogate doświadczenie związane z prawem konkurencji i doradza w tym zakresie zarówno na rzecz producentów, jak i dystrybutorów.

Andrzej posiada m.in. doświadczenie w doradztwie w zakresie wytwarzania, marketingu, reklamy i promocji żywności. Reprezentuje podmioty prywatne w postępowaniach przed organami administracji, w tym inspekcji sanitarnej, oraz sądami. Zajmuje się też tematyką zatwierdzania i rejestracji zakładów żywnościowych oraz przeprowadza badania stanu prawnego spółek z sektora żywnościowego. Ma doświadczenie w zakresie kształtowania modeli dystrybucji oraz ustalania cen.

Andrzej zajmuje się również m.in. kwestiami związanymi z prawem konkurencji. Doradza w zakresie kwestii antymonopolowych, transakcyjnych i organizacji sieci dystrybucji. W ramach praktyki prawa konkurencji, Andrzej doradza w kwestiach dotyczących porozumień kartelowych, innych porozumień horyzontalnych, dystrybucji produktów i nawiązywania współpracy z podmiotami pośredniczącymi w dystrybucji, nadużywania pozycji dominującej, a także praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów i nieuczciwej konkurencji.

Andrzej obronił rozprawę doktorską na Uniwersytecie Warszawskim. Jest członkiem SPK - Stowarzyszenia Prawa Konkurencji. Andrzej brał udział jako prelegent w licznych konferencjach sektorowych, jest także autorem szeregu publikacji, w tym współautorem pierwszego komentarza do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Wolters Kluwer, 2013 r.) oraz pierwszego polskiego komentarza do rozporządzenia 1924/2006 w sprawie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych (Wolters Kluwer, 2015 r.).

 

Bierze udział w sesjach:

  • Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce

    • Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki
    • Dopasować ofertę do klienta i budować lojalność – personalizacja dzięki nowym technologiom
    • Nowy poziom konkurowania dzięki analizie danych i znajomości profili klientów
    • Nowe formy płatności – handel bezgotówkowy w standardzie
    • Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
    • Rentowność w e-grocery – logistyka ostatniej mili
    • Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe

    Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce

POWRÓT