Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Andrzej Balicki

Andrzej Balicki

partner

DLA Piper

Andrzej Balicki partner kierujący zespołem ds. regulacyjnych w warszawskim biurze DLA Piper.  
W swojej praktyce skupia się na sektorach wysoce regulowanych, w tym doradza w zakresie prawa żywnościowego i farmaceutycznego. Posiada także bogate doświadczenie związane z prawem konkurencji i doradza w tym zakresie zarówno na rzecz producentów, jak i dystrybutorów.

Andrzej posiada m.in. doświadczenie w doradztwie w zakresie wytwarzania, marketingu, reklamy i promocji żywności. Reprezentuje podmioty prywatne w postępowaniach przed organami administracji, w tym inspekcji sanitarnej, oraz sądami. Zajmuje się też tematyką zatwierdzania i rejestracji zakładów żywnościowych oraz przeprowadza badania stanu prawnego spółek z sektora żywnościowego. Ma doświadczenie w zakresie kształtowania modeli dystrybucji oraz ustalania cen.

Andrzej zajmuje się również m.in. kwestiami związanymi z prawem konkurencji. Doradza w zakresie kwestii antymonopolowych, transakcyjnych i organizacji sieci dystrybucji. W ramach praktyki prawa konkurencji, Andrzej doradza w kwestiach dotyczących porozumień kartelowych, innych porozumień horyzontalnych, dystrybucji produktów i nawiązywania współpracy z podmiotami pośredniczącymi w dystrybucji, nadużywania pozycji dominującej, a także praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów i nieuczciwej konkurencji.

Andrzej obronił rozprawę doktorską na Uniwersytecie Warszawskim. Jest członkiem SPK - Stowarzyszenia Prawa Konkurencji. Andrzej brał udział jako prelegent w licznych konferencjach sektorowych, jest także autorem szeregu publikacji, w tym współautorem pierwszego komentarza do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Wolters Kluwer, 2013 r.) oraz pierwszego polskiego komentarza do rozporządzenia 1924/2006 w sprawie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych (Wolters Kluwer, 2015 r.).

 

Bierze udział w sesjach:

  • Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce

    • Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki
    • Dopasować ofertę do klienta i budować lojalność – personalizacja dzięki nowym technologiom
    • Nowy poziom konkurowania dzięki analizie danych i znajomości profili klientów
    • Nowe formy płatności – handel bezgotówkowy w standardzie
    • Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
    • Rentowność w e-grocery – logistyka ostatniej mili
    • Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe

    Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce

POWRÓT

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.