Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Andrzej Wierzchoń

Andrzej Wierzchoń

Senior Sales Manager

trnd CEE

Posiada ponad 17 lat doświadczenia w pracy w marketingu i wsparciu działu sprzedaży na stanowiskach Marketing Managera i General Marketing Managera. Pracował dla grupy kapitałowej Platan Group (w skład której wchodzi ponad 30 spółek, zarządzającej dużym pakietem produktów począwszy od nieruchomości, hoteli i restauracji, ośrodków sportowych, po artykuły plastyczne oraz plecaki dla dzieci i młodzieży, a także utensylia kuchenne), Candy Hoover (międzynarodowej firmy, producenta artykułów AGD głównie na rynek Europejski, posiadającej znaczące udziały w segmentach pralek, lodówek, kuchni i okapów oraz floorcare) oraz Sony Poland i Sony Broadcast. Od listopada 2014 na stanowisku WOM Sales Manager w trnd Polska. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Zarządzania.

Bierze udział w sesjach:

  • Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?

    • Social media inspirują, promują, hejtują: na straży dobrego, czyli walka z czarnym PR-em i mitami wokół polskich marek
    • Celebryci i mikroinfluencerzy – jak wpływają na postrzeganie produktu
    • Bloger znaczy więcej niż puchary – siła opinii
    • Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem
    • Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
    • Nie tylko millenialsi. Potrzeby grupy „silver generation” – jak wspierać marki zadowalające pokolenie 50+

    Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?

POWRÓT