Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Anna Sambor

Anna Sambor

wiceprezes zarządu

Bakalland SA

Dyrektor Marketingu Grupy Bakalland S.A., z firmą związana od 2013 roku.

Funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Bakalland SA, do której należy 9 marek oraz 10 odrębnych kategorii produktowych, pełni od września 2013 roku. Przed dołączeniem do Grupy Bakalland doświadczenie zdobyła pracując przez blisko 14 lat w międzynarodowym koncernie FMCG Unilever Polska piastując funkcję m.in. Category Marketing Managera. Pracowała również w polskich firmach – Bakoma jako Marketing Manager oraz Agros Nova pełniąc funkcję Brand Managera.

Jest autorką wielu innowacji, przyczyniających się do wzmacniania pozycji rynkowej marek, za które odpowiada.

Absolwentka Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach.

Bierze udział w sesjach:

  • Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?

    • Social media inspirują, promują, hejtują: na straży dobrego, czyli walka z czarnym PR-em i mitami wokół polskich marek
    • Celebryci i mikroinfluencerzy – jak wpływają na postrzeganie produktu
    • Bloger znaczy więcej niż puchary – siła opinii
    • Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem
    • Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
    • Nie tylko millenialsi. Potrzeby grupy „silver generation” – jak wspierać marki zadowalające pokolenie 50+

    Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?

POWRÓT