Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Edyta Kochlewska

Edyta Kochlewska

redaktor naczelna

Magazyn Rynek Spożywczy

Bierze udział w sesjach:

  • Sukcesy i wyzwania – trzy dekady budowy polskiego biznesu spożywczego

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Sukcesy i wyzwania – trzy dekady budowy polskiego biznesu spożywczego

    • Przemysł spożywczy kiedyś i dziś - podsumowanie
    • Sukcesja i zmiana pokoleniowa a strategie firm spożywczych
    • Nowoczesny przemysł spożywczy gotowy na wyzwania?
    • Trudno prześcignąć liderów. Czy jest jeszcze szansa na powstanie nowych polskich gigantów
    • Sukcesy polskiej żywności na arenie międzynarodowej

    Sukcesy i wyzwania – trzy dekady budowy polskiego biznesu spożywczego

  • Dawid czy Goliat - handel mierzy się z legislacyjnym naporem

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Dawid czy Goliat - handel mierzy się z legislacyjnym naporem

    • Strategia Komisji Europejskiej dla uwolnienia sektora handlu detalicznego z okowów biurokracji
    • Handel pół roku po wprowadzeniu ograniczenia handlu w niedziele – pierwsze wnioski
    • Konsekwencje zmian prawnych: kondycja, konkurencja i konsolidacja
    • Rynek pracownika – braki kadrowe, presja płacowa, nowe sposoby motywacji

    Dawid czy Goliat - handel mierzy się z legislacyjnym naporem

    • Jan Domański - dyrektor ds. korporacyjnych, Grupa Eurocash
    • Paulina Gbur - specjalista ds. polityki, dyrekcja generalna ds. rynku wewnętrznego, przemysłu, przedsiębiorczości i MŚP, dział E4 usługi dla przedsiębiorstw, Komisja Europejska
    • Renata Juszkiewicz - prezes zarządu, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
    • Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, Magazyn Rynek Spożywczy
    • Wojciech Kruszewski - prezes zarządu, Lewiatan Holding SA
    • Marek Niechciał - prezes, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    • Mikołaj Piaskowski - Counsel, radca prawny, Baker McKenzie Krzyżowski i Wspolnicy sp.k.
  • Pop czy jazz – jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Pop czy jazz – jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej?

    • Obraz rynku, główni gracze, dominujące strategie
    • Sieci handlowe wierzą w przyjemność zakupów, a konsumenci?
    • Demokratyzacja jakości: od marek premium do popularnych - jakim kierunku zmierza rynek?
    • Inwestor lekiem na wszelkie bolączki – postępy konsolidacji sektora
    • Rocznica niepodległości, mundial, patriotyzm zakupowy - okazja czyni promocję
    • Jak zakaz handlu zmienia zachowania konsumenta?

    Pop czy jazz – jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej?

    • Marcin Bugalski - kierownik działu marketingu, STAROPOLANKA, Uzdrowiska Kłodzkie SA - grupa PGU
    • Anna Gorączka - kierownik zespołu insights, Żabka Polska
    • Tomasz Kaczyński - partner, Szef Zespołu Prawa Żywnościowego, Praktyka Life Sciences, kancelaria Domański Zakrzewski Palinka
    • Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, Magazyn Rynek Spożywczy
    • Robert Krzak - wiceprezes ząrządu, Piotr i Paweł SA
    • Jakub Linkowski - starszy kierownik projektów, Jeronimo Martins Polska
    • Joana Sokolnik - Senior Analyst, Euromonitor
    • Łukasz Surażyński - dyrektor ds. handlowych, Staropolanka, wiceprezes zarządu, Uzdrowiska Kłodzkie
    • Piotr Wieszczyk - starszy kierownik sieci lokalnych, LOTTE Wede
POWRÓT

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.