Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Honorata Jarocka

Honorata Jarocka

analityk ds. żywności i napojów w Polsce

Mintel

Honorata Jarocka – Senior Food and Drink Analyst - dołączyła do firmy Mintel w 2013 roku. Jej głównym obszarem zainteresowań są trendy związane ze zdrowym stylem życia oraz inspirujące innowacje w kategorii produktów spożywczych. W trakcie swojego ponad dwunastoletniego doświadczenia w prowadzeniu badań, analizowała przede wszystkim rynek żywności i napojów, a także rynek handlu detalicznego, leków OTC/suplementów diety, tytoniowy, kosmetyków, chemii gospodarczej, artykułów higieny osobistej oraz produktów dla zwierząt. Honorata jest członkiem PTBRiO - Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, a także częstym prelegentem na konferencjach branżowych.

 

Bierze udział w sesjach:

  • Marka własna katalizatorem innowacji na rynku

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Marka własna katalizatorem innowacji na rynku

    • W pogoni za idealnym produktem - innowacje budują pozycję marki własnej
    • Private label szansą na błyskawiczną reakcję na trendy konsumenckie
    • Marka własna - poligon doświadczalny dla sieci i producenta
    • Private label okiem producenta: między kością niezgody a gwarantem sukcesu
    • Wizerunek sieci handlowej współtworzony przez markę własną

    Marka własna katalizatorem innowacji na rynku

POWRÓT