Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Inga Songin

Inga Songin

Regional Marketing Director

Danone Sp. z o.o.

Inga Songin, Dyrektor Marketingu Danone CEN czyli struktury obejmującej Polskę, kraje bałtyckie, kraje Europy Wschodniej i kraje nordyckie – łącznie aż 13 państw.  Z marketingiem związana jest od początku ścieżki zawodowej. W codziennej pracy towarzyszy jej przekonanie, że marka powinna kierować się jasno zdefiniowaną misją tworząc w ten sposób wartość dodaną dla odbiorcy i dokonując tym samym realnego wpływu na otoczenie społeczne. Inga Songin od 2014 do 2018 roku zarządzała marketingiem i PR Żywiec Zdrój. Przygodę z branżą rozpoczęła w firmie Unilever, potem pracowała w NIVEA jako Kierownik Marek dziecięcych (NIVEA BABY i BAMBINO). Dołączając do zespołu Kimberly-Clark, rozpoczęła kierowanie markami Huggies, Velvet i KLeenex. Tutaj też poszerzyła swoje doświadczenie o aspekty sprzedażowe, pracując na stanowisku Dyrektora odpowiedzialnego również za rozwój kategorii, by następnie objąć pozycję Dyrektora Marketingu w Polsce i Europie Centralnej. Później, przez trzy lata pełniła obowiązki marketing managera w Danone, gdzie odpowiadała za marki: Danio, Actimel, Danonki i Activia. Inga Songin jest absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie na Wydziale Prawa i Administracji ukończyła zarządzanie i marketing, a następnie podyplomowe studia w zakresie strategii sprzedaży i marketingu usług.

Bierze udział w sesjach:

  • Społeczna odpowiedzialność firm FMCG i sieci handlowych

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Społeczna odpowiedzialność firm FMCG i sieci handlowych

    • Biznes prowadzony etycznie i transparentnie - ideał nowoczesnej firmy
    • Działania CSR budują zaangażowanie pracowników i zaufanie konsumentów
    • Pracownik patrzy pracodawcy na ręce – inicjatywy wspierające pracowników i lokalne społeczności
    • Droga produktu od pola do stołu – jak skontrolować jakość na każdym etapie produkcji?
    • Wyższe standardy - bezpieczniejszy produkt w łańcuchu żywnościowym
    • Inicjatywy detalistów: przeciwdziałania marnowaniu żywności, ograniczanie plastiku w opakowaniach

    Społeczna odpowiedzialność firm FMCG i sieci handlowych

POWRÓT