Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Inga  Songin

Inga Songin

Regional Marketing Director

Danone Sp. z o.o.

Inga Songin, Dyrektor Marketingu Danone CEN czyli struktury obejmującej Polskę, kraje bałtyckie, kraje Europy Wschodniej i kraje nordyckie – łącznie aż 13 państw.  Z marketingiem związana jest od początku ścieżki zawodowej. W codziennej pracy towarzyszy jej przekonanie, że marka powinna kierować się jasno zdefiniowaną misją tworząc w ten sposób wartość dodaną dla odbiorcy i dokonując tym samym realnego wpływu na otoczenie społeczne. Inga Songin od 2014 do 2018 roku zarządzała marketingiem i PR Żywiec Zdrój. Przygodę z branżą rozpoczęła w firmie Unilever, potem pracowała w NIVEA jako Kierownik Marek dziecięcych (NIVEA BABY i BAMBINO). Dołączając do zespołu Kimberly-Clark, rozpoczęła kierowanie markami Huggies, Velvet i KLeenex. Tutaj też poszerzyła swoje doświadczenie o aspekty sprzedażowe, pracując na stanowisku Dyrektora odpowiedzialnego również za rozwój kategorii, by następnie objąć pozycję Dyrektora Marketingu w Polsce i Europie Centralnej. Później, przez trzy lata pełniła obowiązki marketing managera w Danone, gdzie odpowiadała za marki: Danio, Actimel, Danonki i Activia. Inga Songin jest absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie na Wydziale Prawa i Administracji ukończyła zarządzanie i marketing, a następnie podyplomowe studia w zakresie strategii sprzedaży i marketingu usług.

Bierze udział w sesjach:

  • Społeczna odpowiedzialność firm FMCG i sieci handlowych

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Społeczna odpowiedzialność firm FMCG i sieci handlowych

    • Biznes prowadzony etycznie i transparentnie - ideał nowoczesnej firmy
    • Działania CSR budują zaangażowanie pracowników i zaufanie konsumentów
    • Pracownik patrzy pracodawcy na ręce – inicjatywy wspierające pracowników i lokalne społeczności
    • Droga produktu od pola do stołu – jak skontrolować jakość na każdym etapie produkcji?
    • Wyższe standardy - bezpieczniejszy produkt w łańcuchu żywnościowym
    • Inicjatywy detalistów: przeciwdziałania marnowaniu żywności, ograniczanie plastiku w opakowaniach

    Społeczna odpowiedzialność firm FMCG i sieci handlowych

POWRÓT

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.