Joana Sokolnik
Senior Analyst
Euromonitor
Bierze udział w sesjach:
-
Pop czy jazz – jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej?
- Obraz rynku, główni gracze, dominujące strategie
- Sieci handlowe wierzą w przyjemność zakupów, a konsumenci?
- Demokratyzacja jakości: od marek premium do popularnych - jakim kierunku zmierza rynek?
- Inwestor lekiem na wszelkie bolączki – postępy konsolidacji sektora
- Rocznica niepodległości, mundial, patriotyzm zakupowy - okazja czyni promocję
- Jak zakaz handlu zmienia zachowania konsumenta?
Pop czy jazz – jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej?
- Marcin Bugalski - kierownik, działu marketingu, Uzdrowiska Kłodzkie SA, Grupa PGU / marka STAROPOLANKA
- Anna Gorączka - kierownik zespołu insights, Żabka Polska
- Tomasz Kaczyński - partner, Szef Zespołu Prawa Żywnościowego, Praktyka Life Sciences, kancelaria Domański Zakrzewski Palinka
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, magazyn Rynek Spożywczy
- Robert Krzak - wiceprezes ząrządu, Piotr i Paweł SA
- Jakub Linkowski - starszy kierownik projektów, Jeronimo Martins Polska
- Joana Sokolnik - Senior Analyst, Euromonitor
- Łukasz Surażyński - dyrektor ds. handlowych, Staropolanka, wiceprezes zarządu, Uzdrowiska Kłodzkie
- Piotr Wieszczyk - starszy kierownik sieci lokalnych, LOTTE Wede