Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Marta Krasnoborska

Marta Krasnoborska

wiceprezes zarządu

Mirko

Absolwenta Uniwersytetu Gdańskiego, kierunku matematyka (specjalizacja programowanie).

Od 2001 roku prowadzi wraz z mężem firmę Mirko sp. z o.o. czynnie uczestnicząc w projektowaniu i tworzeniu nowych produktów. Wdrażając na polski rynek takie marki jak  „Mirko Delikatesowe”, „Pomorski Targ Rybny” i najnowsza „Frutti di Mare”.

Mirko sp. z o.o. dostarcza swoje produkty do największych sieci handlowych w Polsce (Biedronka, Lidl, Auchan, Carrefour, Makro, Netto, Żabka i inne).

Z pasji do zdrowego odżywiania tworzone są w Mirko produkty, głównie ze śledzia bazujące na starych, regionalnych recepturach. Staramy się  „tłumaczyć” je na język współczesnego Klienta. W wyniku czego  Mirko specjalizuje się w produktach bez konserwantów, polepszaczy smaków dbając o to, aby produkty łączyły w sobie delikatny smak i jednocześnie służyły zdrowiu.

 

Bierze udział w sesjach:

  • Produkt przemawia do klienta - co komunikuje nam opakowanie?

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Produkt przemawia do klienta - co komunikuje nam opakowanie?

    • Trendy na rynku opakowań: innowacyjne materiały, personalizowane treści, ekologia i convenience
    • Rynek produktów premium szuka najlepszego surowca i designu
    • Regulacje prawne: znak towarowy, wzór przemysłowy, patent
    • Odpowiedzialność społeczna i ekologia kształtują rynek opakowań
    • Jak mądrze oczyszczać etykiety - producenci żywności podążają za trendem "clean label"

    Produkt przemawia do klienta - co komunikuje nam opakowanie?

POWRÓT