Robert Kremser
Business Development Director
Dun & Bradstreet Poland
Menedżer rozwoju biznesu z dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży i budowaniu relacji biznesowych. Autor strategii wspierających osiąganie przez zespoły celów biznesowych, specjalizujący się w zwiększaniu wyników sprzedażowych i zarządzaniu relacjami z partnerami zewnętrznymi. Odpowiedzialny za przeprowadzenie złożonych i zaawansowanych transakcji i wdrożeń oraz negocjowanie ich warunków. Twórca nowych produktów i strategii ich sprzedaży. Łączy doświadczenia menedżerskie i sprzedażowe z szeroką znajomością problematyki strategii biznesu i marketingu.
Bierze udział w sesjach:
-
Marka własna katalizatorem innowacji na rynku
- W pogoni za idealnym produktem - innowacje budują pozycję marki własnej
- Private label szansą na błyskawiczną reakcję na trendy konsumenckie
- Marka własna - poligon doświadczalny dla sieci i producenta
- Private label okiem producenta: między kością niezgody a gwarantem sukcesu
- Wizerunek sieci handlowej współtworzony przez markę własną
Marka własna katalizatorem innowacji na rynku
- Waldemar Gawłowski - pełnomocnik zarządu, KGH Polska
- Honorata Jarocka - analityk ds. żywności i napojów w Polsce, Mintel
- Robert Kremser - Business Development Director, Dun & Bradstreet Poland
- Paweł Skrzypczak - prezes, Primavika Sp. z o.o.
- Arleta Sobierajczyk - Market Research and Consumer Insights Senior Manager, Jeronimo Martins Polska
- Olimpia Wolf - dziennikarka, portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl