Aleksandra Robaszkiewicz
Head of Corporate Communications
Lidl Polska
Z Lidl Polska związana od 2013 r. Jako Head of Corporate Communications odpowiada za koordynowanie działań w obszarze komunikacji zewnętrznej, społecznej odpowiedzialności biznesu, komunikacji wewnętrznej oraz Social Media. Wcześniej zajmowała się działaniami PR dla jednostek sektora ochrony zdrowia. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
Bierze udział w sesjach:
-
Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste
- Dobry wizerunek sprzedaje: odpowiedzialny pracodawca i sąsiad
- Zrównoważony rozwój sieci handlowych i firm spożywczych
- Biorę i oddaję – sieci zmniejszają swój ślad środowiskowy
- Wspieranie lokalność szansą na zdobycie lojalności
- Jak zniwelować negatywny wpływ konsumpcjonizmu na świat - wyzwaniem światowej gospodarki
Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste
- Magdalena Bednarz - Product Line Business Manager, Edenred Polska
- Marcin Chybowski - Food Safety and Sustainability Specialist, IKEA Retail w Polsce
- Mariusz Cichy - Sales Manager Linii Biznesowej Incentive and Rewards, Edenred Polska
- Ewa Gayny - dyrektor ds. relacji zewnętrznych, grupa spółek DANONE
- Iwona Jacaszek-Pruś - dyrektorka ds. korporacyjnych, Kompania Piwowarska SA
- Renata Juszkiewicz - prezes zarządu, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
- Barbara Kowalska - dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju, Carrefour Polska
- Justyna Przybylska - dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i CSR, Kaufland
- Aleksandra Robaszkiewicz - Head of Corporate Communications, Lidl Polska
- Agnieszka Sokołowska - Internal Communication and ICSR Director, Jeronimo Martins Polska
- Olimpia Wolf - dziennikarz, portalspozywczy.pl
- Edyta Ziajowska - dyrektor sprzedaży, Edenred Polska