Prelegenci

A B C D G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Aleksandra Robaszkiewicz

Aleksandra Robaszkiewicz

Head of Corporate Communications

Lidl Polska

Z Lidl Polska związana od 2013 r. Jako Head of Corporate Communications odpowiada za koordynowanie działań w obszarze komunikacji zewnętrznej, społecznej odpowiedzialności biznesu, komunikacji wewnętrznej oraz Social Media. Wcześniej zajmowała się działaniami PR dla jednostek sektora ochrony zdrowia. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.

Bierze udział w sesjach:

  • Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste

    • Dobry wizerunek sprzedaje: odpowiedzialny pracodawca i sąsiad
    • Zrównoważony rozwój sieci handlowych i firm spożywczych
    • Biorę i oddaję – sieci zmniejszają swój ślad środowiskowy
    • Wspieranie lokalność szansą na zdobycie lojalności
    • Jak zniwelować negatywny wpływ konsumpcjonizmu na świat - wyzwaniem światowej gospodarki

    Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste

POWRÓT