Prelegenci

A B C D G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Anna Olewnik-Mikołajewska

Anna Olewnik-Mikołajewska

prezes

ZM Olewnik

Doktor nauk rolniczych SGGW. W Grupie Olewnik odpowiada za rozwój, strategię oraz nadzór nad Spółkami .Od ponad 15 lat związana z sektorem FMCG w zakresie zarządzania, marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu. Współtwórca wielu strategii sprzedażowo-marketingowych, konsultant marketingowo-branżowy dla wydawnictw i portali z sektora mięso-wędliny.

Członek Komisji Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego w Agencji Rynku Rolnego w latach 2010-2014, Członek Rady branżowej organizacji „Polskie Mięso”
Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach zarzadzania strategicznego sprzedaży i marketingu, ekonomiki i efektywności przedsiębiorstwa. Odpowiada za projekty rozwojowe, realizacje strategii , doskonaleniem procesów produkcji i sprzedaży firm z branży rolno spożywczej zajmującej się przetwórstwem mięsa.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzkim (w szczególności zarządzaniu zespołem działu handlowego), umiejętności strategicznego myślenia, zdolności negocjacyjne i analityczne.
Absolwentka Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy oraz Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku zarządzanie. Ukończone podyplomowe studia: Zarządzania na Rynku Dóbr i Marek Luksusowych oraz Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Posiada Dyplom Executive MBA oraz ukończoną Akademię Strategicznego Przywództwa HARVARD ICAN INSTITUTE.

Bierze udział w sesjach:

  • Rewolucja w branży mięsnej zmienia strategie firm

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Rewolucja w branży mięsnej zmienia strategie firm

    • Wzrost produkcji czy specjalizacja - sky is the limit?
    • Światowi giganci patrzą na Polskę - co dalej z konsolidacją?
    • Nowe trendy konsumenckie: edukować czy pobudzić emocje?
    • Polskie mięso zagranicą: Problemy rynku UE, gdzie szukać szans poza Europą?
    • Wyzwania prawne dla branży: umowa UE-Mercosur, ustawa odorowa, protekcjonizm

    Rewolucja w branży mięsnej zmienia strategie firm

POWRÓT