
Artur Gajewski
dyrektor marketingu
Purella
Bierze udział w sesjach:
-
Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek
- Przede wszystkim zdrowie i jakość. Czego jeszcze oczekują konsumenci?
- Wywołać impuls. Przekaz marketingowy z kluczową rolą w wyborach konsumenckich
- Głodni nowych smaków, formatów i opakowań. Trendy przyniosą fundamentalne zmiany
- Koszty surowców największym wyzwaniem producentów przekąsek
Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek
- Piotr Bieliński - prezes zarządu, Atlanta Poland SA
- Artur Gajewski - dyrektor marketingu, Purella
- Anna Gorączka - kierownik zespołu Insights, Żabka Polska
- Honorata Jarocka - Senior Food and Drink Analyst, Mintel Poland
- Mateusz Kowalewski - prezes, HORTIMEX PLUS Sp. z o.o. Sp. K.
- Karolina Kubara - wiceprezes, Kubara Sp z o.o., współwłaścicielka marki Dobra Kaloria
- Natalia Stsepantsova - współtwórca, marka BE NOW (Porcja Dobra)