Prelegenci

A B C D G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Bartosz Urbaniak

Bartosz Urbaniak

dyrektor zarządzający Pionu Agrobiznesu, Bank BNP Paribas

Absolwent bankowości na Wydziale Finansów i Statystyki Szkoły Głównej Handlowej. Ukończył studia podyplomowe dla obcokrajowców na Uniwersytecie Rolnictwa i Medycyny Weterynaryjnej w Obihiro w Japonii. Uczestnik i absolwent wielu szkoleń i programów edukacyjnych, m.in. Harvard Business School, IESE, Ashridge College.

Na początku swojej kariery zawodowej (w latach 1995-2001) związany był z Warszawską Giełdą Towarową, pełniąc wiele funkcji, od praktykanta w momencie tworzenia WGT do Wiceprezesa Zarządu w 1999- 2001.

W latach 2001-2002 pracował w Agencji Rynku Rolnego, gdzie był zastępcą dyrektora Biura Interwencji Rynkowej oraz pełnił funkcję Dyrektora ds. Produktów Roślinnych. Od 2002 roku na stałe związany z Bankiem BGŻ, początkowo jako zastępca dyrektora Departamentu Kredytów Wydzielonych (w latach 2002-2003). Następnie został dyrektorem Departamentu Rozwoju Bankowości Instytucjonalnej (2003-2005). Od września 2005 r. pełnił różne funkcje w obszarze agrobiznesu, m.in. dyrektora Departamentu Finansowania Agrobiznesu oraz dyrektora zarządzającego ds. Agrobiznesu i MŚP. Od marca 2015 do lutego 2018 był członkiem Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas.

Bierze udział w sesjach:

  • FUTURE FOODS. Polska „Doliną Krzemową” branży spożywczej

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    FUTURE FOODS. Polska „Doliną Krzemową” branży spożywczej

    • Produkcja żywności kołem napędowym polskiej gospodarki?
    • Smak jutra. Czego naprawdę potrzebują i będą potrzebować konsumenci?
    • Czas nieprzemyślanych produktów minął bezpowrotnie. Liczy się innowacyjne podejście
    • Innowacja już nie kojarzy się z "chemią". Producenci żywności potrzebują nowych technologii
    • Szukamy polskiego następcy Beyond Meat. Start-upy dostrzegają możliwości rozwojowe dla branży spożywczej
    • 10.30-10.45
      Ewa Chodakowska - Business Power Speach – „Jak przekuć swoje pasje w biznes”

       

    FUTURE FOODS. Polska „Doliną Krzemową” branży spożywczej

POWRÓT