Prelegenci

A B C D G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż

Dominika Maison

ekspert EIT Food w obszarze zachowań konsumenckich, profesor psychologii, dziekan, Wydział Psychologii, Uniwersytet Warszawski, właścicielka firmy badań konsumenckich Maison&Partners

Ekspert EIT Food w obszarze zachowań konsumenckich, profesor psychologii, dziekan, Wydział Psychologii, Uniwersytet Warszawski, właścicielka firmy badań konsumenckich Maison&Partners.

Bierze udział w sesjach:

  • Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata

    • Ekologia, technologia, wygoda, inspiracja
    • Nie utożsamiam się – nie kupuję. Ideologia i wartości marki istotne dla klienta
    • Homo consumenus: kupuję etycznie, więc jestem – potrzeby pokolenia Z
    • Strategia gigantów: obsesja na punkcie konsumenta
    • Konsumenci przejmują kontrolę, odrzucają produkcję masową, ale chcą bezproblemowo i szybko uzyskać produkty i usługi

    Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata

    • Sławomir Chłoń - prezes zarządu, Organic Farma Zdrowia
    • Jan Domański - dyrektor ds. korporacyjnych, Grupa Eurocash
    • Beata Jankowiak - członkini zarządu, dyrektor marketingu, Jeronimo Martins
    • Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, magazyn Rynek Spożywczy
    • Dominika Maison - ekspert EIT Food w obszarze zachowań konsumenckich, profesor psychologii, dziekan, Wydział Psychologii, Uniwersytet Warszawski, właścicielka firmy badań konsumenckich Maison&Partners
    • Tomasz Michalski - członek zarządu, dyrektor ds. komercyjnych, Frisco.pl
    • Wojciech Muszyński - dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej, PKN ORLEN
    • Willem Spigt - Sales & Marketing of Beyond Meat, Zandbergen
    • Krzysztof Trojanowski - członek zarządu, dyrektor zarządzający formatu Supermarket, Stokrotka Sp. z.o.o.
POWRÓT