Prelegenci

A B C D G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Edyta Kochlewska

Edyta Kochlewska

redaktor naczelna

magazyn Rynek Spożywczy

Bierze udział w sesjach:

  • FUTURE FOODS. Polska „Doliną Krzemową” branży spożywczej

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    FUTURE FOODS. Polska „Doliną Krzemową” branży spożywczej

    • Produkcja żywności kołem napędowym polskiej gospodarki?
    • Smak jutra. Czego naprawdę potrzebują i będą potrzebować konsumenci?
    • Czas nieprzemyślanych produktów minął bezpowrotnie. Liczy się innowacyjne podejście
    • Innowacja już nie kojarzy się z "chemią". Producenci żywności potrzebują nowych technologii
    • Szukamy polskiego następcy Beyond Meat. Start-upy dostrzegają możliwości rozwojowe dla branży spożywczej
    • 10.30-10.45
      Ewa Chodakowska - Business Power Speach – „Jak przekuć swoje pasje w biznes”

       

    FUTURE FOODS. Polska „Doliną Krzemową” branży spożywczej

  • Gospodarka obiegu zamkniętego. Opakowanie przyszłości pilnie poszukiwane

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Gospodarka obiegu zamkniętego. Opakowanie przyszłości pilnie poszukiwane

    • Obietnica w pudełku. Wygodnie, estetycznie, personalnie
    • Gospodarka obiegu zamkniętego. Efektywnie, ekologicznie, ekonomicznie
    • #Noplastic – co w zamian?
    • Produkcja, handel i HoReCa – czy istnieje jedno opakowanie dobre dla wszystkich?

    Gospodarka obiegu zamkniętego. Opakowanie przyszłości pilnie poszukiwane

  • The future of retail: idealny mix technologii i emocji

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    The future of retail: idealny mix technologii i emocji

    • Phygital - przyszłość handlu na pograniczu online i offline
    • Handel 4.0. Nowoczesny sklep – wczoraj efekt wow, dziś oczywistość
    • Aplikacje tworzą nowy wymiar lojalności
    • Bez obsługi, bez gotówki, bez problemu

    The future of retail: idealny mix technologii i emocji

  • Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata

    • Ekologia, technologia, wygoda, inspiracja
    • Nie utożsamiam się – nie kupuję. Ideologia i wartości marki istotne dla klienta
    • Homo consumenus: kupuję etycznie, więc jestem – potrzeby pokolenia Z
    • Strategia gigantów: obsesja na punkcie konsumenta
    • Konsumenci przejmują kontrolę, odrzucają produkcję masową, ale chcą bezproblemowo i szybko uzyskać produkty i usługi

    Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata

    • Sławomir Chłoń - prezes zarządu, Organic Farma Zdrowia
    • Jan Domański - dyrektor ds. korporacyjnych, Grupa Eurocash
    • Beata Jankowiak - członkini zarządu, dyrektor marketingu, Jeronimo Martins
    • Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, magazyn Rynek Spożywczy
    • Dominika Maison - ekspert EIT Food w obszarze zachowań konsumenckich, profesor psychologii, dziekan, Wydział Psychologii, Uniwersytet Warszawski, właścicielka firmy badań konsumenckich Maison&Partners
    • Tomasz Michalski - członek zarządu, dyrektor ds. komercyjnych, Frisco.pl
    • Wojciech Muszyński - dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej, PKN ORLEN
    • Willem Spigt - Sales & Marketing of Beyond Meat, Zandbergen
    • Krzysztof Trojanowski - członek zarządu, dyrektor zarządzający formatu Supermarket, Stokrotka Sp. z.o.o.
POWRÓT