Prelegenci

A B C D G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Krzysztof Trojanowski

Krzysztof Trojanowski

członek zarządu, dyrektor zarządzający formatu Supermarket

Stokrotka Sp. z.o.o.

Związany z firmą od 2004 roku. Odpowiedzialny w spółce za model i rozwój formatu supermarket
oraz operacyjne zarządzanie ponad trzystoma supermarketami w całej Polsce.

W swojej karierze zawodowej pełnił funkcje menadżerskie oraz odpowiadał za nadzór właścicielski
w wielu branżach – m.in. transporcie i energetyce.

Absolwent ekonomii na UMCS w Lublinie oraz prawa na KUL. Doktor ekonomii. Poza pracą w biznesie posiada też doświadczenie jako wykładowca akademicki.

Bierze udział w sesjach:

  • Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata

    • Ekologia, technologia, wygoda, inspiracja
    • Nie utożsamiam się – nie kupuję. Ideologia i wartości marki istotne dla klienta
    • Homo consumenus: kupuję etycznie, więc jestem – potrzeby pokolenia Z
    • Strategia gigantów: obsesja na punkcie konsumenta
    • Konsumenci przejmują kontrolę, odrzucają produkcję masową, ale chcą bezproblemowo i szybko uzyskać produkty i usługi
POWRÓT