Prelegenci

A B C D G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Małgorzata Chudzik

Małgorzata Chudzik

członek zarządu

Dan Cake Polonia

Członek Zarządu Dan Cake Polonia, menedżer z ponad 25-letnim doświadczeniem na strategicznych stanowiskach w polskich i międzynarodowych firmach. Wcześniej związana była z takimi firmami, jak m.in.: Dahli Eksport Import, Teekanne Polska, Gellwe. Zajmowała kierownicze stanowiska w sektorach sprzedaży, zakupów, controlingu finansowego, aż po zarządzanie całością firmy na najwyższym szczeblu.

Od 2004 roku jest związana z Dan Cake Polonia – czołowym producentem w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz liderem w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju – gdzie początkowo pełniła funkcję Dyrektora Zarządzającego, prokurenta spółki, natomiast od 2013 roku Członka Zarządu Dan Cake Polonia.

Małgorzata Chudzik jest magistrem zarządzania strategicznego Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie, posiada tytuł MBA .

Bierze udział w sesjach:

  • FUTURE FOODS. Polska „Doliną Krzemową” branży spożywczej

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    FUTURE FOODS. Polska „Doliną Krzemową” branży spożywczej

    • Produkcja żywności kołem napędowym polskiej gospodarki?
    • Smak jutra. Czego naprawdę potrzebują i będą potrzebować konsumenci?
    • Czas nieprzemyślanych produktów minął bezpowrotnie. Liczy się innowacyjne podejście
    • Innowacja już nie kojarzy się z "chemią". Producenci żywności potrzebują nowych technologii
    • Szukamy polskiego następcy Beyond Meat. Start-upy dostrzegają możliwości rozwojowe dla branży spożywczej
    • 10.30-10.45
      Ewa Chodakowska - Business Power Speach – „Jak przekuć swoje pasje w biznes”

       

    FUTURE FOODS. Polska „Doliną Krzemową” branży spożywczej

  • Digital Factory. Najnowsze technologie zmieniają oblicze polskiej branży spożywczej

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Digital Factory. Najnowsze technologie zmieniają oblicze polskiej branży spożywczej

    • Koszty, efektywność, finansowanie inwestycji – jak mądrze wydawać pieniądze na cyfryzację?
    • Nowe wyzwania w zarządzaniu fabryką przyszłości?
    • Innowacje to nie tylko technologie
    • Systemy, procesy, algorytmy – czyli jak technologie pomagają podejmować lepsze decyzje biznesowe?

    Digital Factory. Najnowsze technologie zmieniają oblicze polskiej branży spożywczej

POWRÓT