Prelegenci

A B C D G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Marcin Bełza

Marcin Bełza

partner, O11e, Polski Klub Brandingu

Partner Zarządzający.

Odpowiada za zarządzanie firmą i project managementem.

Doradza w kwestiach procesów organizacyjnych i marketingowych.

Przed O11E tworzył i zarządzał przez 5 lat 4FRAME, jedną z największych i najbardziej utytułowanych agencji shopper marketingowych w Polsce.

Wcześniej pracował również w Saatchi & Saatchi, EURO RSCG (HAVAS), SMG/KRC (Millward Brown).

Po pracy kompulsywnie kupuje i czyta książki.

Bierze udział w sesjach:

  • Koniec ery „No Name”

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Koniec ery „No Name”

    • Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu
    • Sztuka wpływania na konsumentów – followersi, influencerzy, celebryci
    • Digital marketing – jak to działa w spożywce i handlu?
    • Emocjonalne i poznawcze cechy wizerunku marek

    Koniec ery „No Name”

POWRÓT